Rabu, 4 Julai 2012

01 di pontian - Google Blog Search

01 di pontian - Google Blog Search


Kenduri Kawin <b>di Pontian</b> | The Pretty Sweet

Posted: 08 Jun 2012 07:18 AM PDT

Ahad lepas saya dan suami ke Pontian, Johor untuk menghadiri kenduri kawin kawan suami. Padahal ada 2-3 kenduri kawin kawan sekolah kat kampung tapi kami terpaksa buat pilihan kenduri mana satu nak kene pergi. Huhu.. So kami buat keputusan utk ke Pontian, lgpun kawan suami saya ni pernah dtg kenduri kawin saya tahun  lepas. Saya ingatkan drive dari sini ke Pontian dlm 2 jam stgh je rupa-rupanya dlm 3 jam stgh jgk la..huhu.. Kami gerak dlm pukul 9 dan sampai sana dlm pukul 1. Kami memang tak pernah ke sana, jd memang berpandukan sepenuhnya kepada map pengantin. Inilah serba sedikit gambar pengantin baru dan pengantin lama..hehe

 Pengantin lama mengapit pengantin baru :) (teringat saat manis kami bersanding 6 bln yg lalu)

 Suami

Saya yg dah kembang.. :(

Selamat Pengantin Baharu diucapkan kpd Sukri dan Diana.Perjalanan balik tu saya pulak yg drive dari Pontian dan terus balik ke kg halaman. Kesian pulak kat suami sebab nmpk mcm penat dan mengantuk. Nasib baik kereta auto! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads