ads

Ahad, 30 September 2012

01 di kluang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di kluang - Google Blog Search


pertama kali beraya <b>di KLUANG</b> - Nana + Amrul = Damia

Posted: 29 Aug 2012 06:14 PM PDT

caya tak?selama 6 tahun kawen ni pes time beraya kt kluang..heheh selama ni amrul g raya umah kawan2 dia solo je..tahun ni amek..satu kerabat angkut haha..baru meriah

ari rabu tu dah tengahari memasing bosan kan tak de nak beraya mana tros amrul tanya kalau kita balik kluang arini nak tak?aku on je..sebab nye mmg dah bosan pon raya kt kl nak g umah kawan2 seme balik kampung..

ari rabu tu sempat beraya satu rumah kt umah kawan amrul kat semenyih, sebab alang2 turun semenyih sebab nak konvoi ngan MIL skali balik kluang, dari KL dua kete amrul bawa kete MIL kete tu muat seme barang2 & kucing2 ada 4 ekor yang dari kluang MIL bawa kl juga nk beraya hehe...

aku plak drive kete aku bawa MIL & adik2 ipar 2 orang sama mia..gerak dari semenyih ikut highway lekas kuar kat senawang pastu tros naik highway g kluang..adeh bole tahan ngantuk mata aku drive petang2 kan..aku tak suke kalau drive jauh time petang2 sebab ntah bape puluh kali nguap...rasa ngantuk je kuatkan ekon otomatik mata jadi segar hahaha..

esok nye ari khamis, raya kelima kami start beraya kat umah kawan2 amrul bole tahan meriah juga rupanya beraya kt kluang..sebab kawan2 amrul dok ajak beraya umah kan..penuh jadual raya aku masa kt kluang..konon2 nak g batu pahat beraya umah afne & beraya umah sue xjadi..

raya kelima kat mekdi kluang heheeh..ngidam nak mcm GCB
p/s : tlg jangan cakap saya gemok yea sebab saya tau mmg saya gemok hahaa
 malam tu beraya 3 buah umah kwn2 amrul
 ni seme anak2 sarjan dalam ramai2 mia paling tua tapi 3 orang ni seme sama baya la lahir tahun 2008 cuma damia plg awl lahir bln 4,
 raya ke-6 plak pagi2 MIL ajak joging kat gunung lambak..aku ikut je tapi tak joging malas hahaha...masa diorang nak naik gunung lambak tu aku bawa mia mandi kat kolam kat bawah gunung lambak tu, masuk sorang RM5 dewasa kanak2 sorang RM1
 masa ni kul  7.59a.m pagi2 dah berendam haha..aku celop kaki pon grrr sejuk mia selamba je, xde orang pon ktorg je sekeluarga yg mandi hahah ye la org sebok beraya lg awak g mandi manda

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved