Ahad, 23 September 2012

01 di skudai - Google Blog Search

01 di skudai - Google Blog Search


<b>DI</b> UTM <b>SKUDAI</b> JOHOR – JOHOR | Mykeledek

Posted: 12 Sep 2012 03:51 PM PDT

Ada ramai kawan yang lepasan / belajar UTM Skudai nie. For sure sesiapa yang dapat belajar kat sini orangnya pandai pandai belaka + bertuah – my personal view.

Keadaan persekitarannya cantik. Sangat berbeza dengan keadaan persekitaran di Ex-University aku dulu. Nyaman je suasana kat sini :) Sesuailah tu dengan environment pelajar utk belajar. Tak gitu?

Ini bangunan cerap. Khabarnya salah satu tempat untuk tengok bulan ada kat sini. Tinggi dan OTW nak ke sini ada monyet2 liar. Pengsan. Dari kawasan sini je dah boleh nampak kawasan sekitar. Nice kalau jogging pagi2 nie.

Aku yakin kat sini tak 'sesak'

See, ada banyak lagi kawasan tanah lapang kat sini. Sesuailah tu nak baring2 ala2 bollywood. Masjidnya pun besar + cantik

Can you imagine one day aku akan berkonvo kat sini :) hihi

Ada tasik!!! hebat tak? Rasa macam nak memancing pun ada gak. Teringin nak belajar memancing sebenarnya. Oh, tempat idaman aku untuk melancong ialah Tasik Kenyir :) Aku bukanlah seorang yang bercita2 cita besar nak melancong oversea bagai haha. Percaya tak?

Comel kan? Disinilah tempat belajar idaman aku.

Related posts:

  1. TAIPING BANDAR WARISAN
  2. MAKAN NASI LEMAK DI SENIBONG, JOHOR BHARU
  3. DANGA BAY, JOHOR BHARU
  4. TAMAN WETLAND SI BUAH PINGGANG PUTRAJAYA
  5. JOM MEMANCING

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads