Jumaat, 9 November 2012

01 di benut - Google Blog Search

01 di benut - Google Blog Search


Cawangan Baru Akan Ditubuhkan <b>Di Benut</b> – Mazlan « ibn_bacoks

Posted: 17 Oct 2012 05:26 PM PDT

Rumah > Uncategorized > Cawangan Baru Akan Ditubuhkan Di Benut – Mazlan

PONTIAN – Arus perubahan di Johor telah menampakkan riaknya apabila ada satu lagi cawangan baru yang akan ditubuhkan dalam masa terdekat ini, demikian kata Mazlan Aliman, Timbalan Pesuruhjaya PAS Johor.

"Malam ini saya bersama 'Leftenan Adnan', Hairie Othman dan YDP PAS Kawasan Batu Pahat berceramah di satu lagi kawasan kubu kuat Umno, Kg Belahan Tampok. Berceramah di rumah Hj Nor, Ketua PAS Cawangan di situ.

"Saya difahamkan oleh petugas2, ramai orang tempatan yg hadir khususnya anak muda. Selesai ceramah, ada orang Benut jumpa saya dan minta ceramah di tempatnya. Belum ada cawangan PAS di situ.

"Beberapa penyokong PAS sedang dikumpul utk tubuh cawangan baru. Mereka minta saya datang lepas Hariraya Qorban ini.

"Alhamdulillah, semakin subur sokongan kepada PAS. Bekas2 pemimpin masyarakat, pemimpin dan aktivis Umno serta anak2 muda bertali arus sertai PAS," katanya dalam satu kenyataan.

Sementara itu, Mazlan turut mendedahkan bagaimana projek RAPID dan isu FGVH didakwa merupakan pengkhianatan UMNO-BN kepada rakyat negara ini.

Malah, projek itu dilakukan semata-mata untuk mengkayakan kroni mereka dengan merampas tanah rakyat atas nama pembangunan.

"Saya fokus kepada dua isu sahaja iaitu projek Kompleks Bersepadu Penapisan Minyak Pengerang dan FGVH. Bukti pengkhianatan pemimpin Umno kepada bangsanya sendiri. Rampas tanah penduduk, kayakan kroni," katanya lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads