Rabu, 7 November 2012

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


Bangunan <b>di Johor Bahru</b> ada unsur Freemason ??? | ~saya tukang <b>...</b>

Posted: 30 Oct 2012 09:29 AM PDT

ramai terkejut aku dah guna balik trademark lama. rindu wooo.
tapi aku ubah sikit. ada dah google translate ke bahasa amerika dan tak ada maksud apa apa.
kalau bahasa lain tu aku tak tahu laaa. muahaha
kelmarin aku godeh godeh you tube
jumpa satu video pasal sebuah universiti dekat malaysia ni mengamalkan ajaran masa convocation.
konon konon nak update tapi taku kena hentam dengan student student dia, mahu mampus aku. muahaha
tapi ada betul dan ada pelik. aku ni memang mudah percaya sikit orangnnya
nampak tak aku orang baik? muahaha
tapi biarlah. siapa yang dah tahu tu okey laa kan?
jadi dia punya related video ni ada tunjuk satu bangunan dekat JB yang ada Freemason
Dewan Freemason namanya. wah ! sudah terang lagi bersuluh tu !
ramai yang komen macam macam
tapi kita berbalik semula dalam perlembagaan malaysia, aku rasa lah kot. konon dulu nak jadi peguam tapi tak lepas. muahaha.
semua rakyat malaysia bebas menganut agama masing masing kan?
kalau tak silap aku, freemason ni pon agama kan?
tak kisah laa agama ke tak. hahaha
jadi mereka ni pon ada hak sepertimana tokong dan kuil didirikan di malaysia
bukan lah maksud aku menyokong pembinaan benda ni
aku pon tak tahu nak komen apa.
tapiactually aku dah komen. muahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads