Rabu, 21 November 2012

01 di pontian - Google Blog Search

01 di pontian - Google Blog Search


Rawatan Bekam <b>Di Pontian</b>, Johor [ 016 7530075 ]: Promosi <b>...</b>

Posted: 07 Oct 2012 10:51 AM PDT

 Status 17/10/2012 : Stok Ada

Alhamdulillah, promosi ini saya tujukan kepada sahabat-sahabat saya yang melakukan rawatan bekam sahaja.. Maksudnya tiada istilah kos pos ye..  :)

Saya ada sedikit stok habbatussauda jenama BARAKA untuk dikongsi [bukan free ye..  :) ] bagi sahabat-sahabat yang mengamalkan habbatussauda jenama BARAKA di dalam bentuk softgel, dan di sekitar Pontian harganya mungkin melebihi Rm12++, tapi di sini saya menawarkan harga patut bagi anda. 

Promosinya begini, anda layak membeli 5 kotak habbatussauda BARAKA berharga Rm40 selepas setiap rawatan bekam. Maaf sebab bekalan tidak banyak, jadi ia ditujukan kepada mereka selepas mereka melakukan rawatan sahaja. Setiap pembelian di had kan kepada 5 kotak dengan sekali pembelian.

Kelebihan-kelebihan habbatussauda ini rasanya tidaklah perlu saya perincikan lagi kerana ianya sudah menjadi amalan kepada hampir kesemua yang berjumpa dan berbekam dengan saya. Alhamdulillah, samada di dalam bentuk bijirin hitam asli, minyak softgel ataupun minyak dalam bentuk titisan ataupun yang sudah dicampur dengan kopi dan sebagainya.

Tak kiralah di dalam bentuk apa pun dan jenama apa pun yang anda ambil yang penting adalah istiqamah di dalam amalan pengambilan tersebut. Dan niatkan anda melakukan salah satu daripada sunnah baginda RasulAllah, nescaya akan ada kekuatan untuk anda istiqamah di dalam pengambilan habbatussauda ini, dan akan dapat pahala juga.


Update 9/10/12 : Atas permintaan, penjualan kapsul habbatussauda BARAKA juga dibuka kepada mereka yang tidak berbekam tetapi setiap pembelian maksimum 5 kotak sahaja dengan harga Rm50. Tiada jualan melalui pos buat masa ini.

Update 17/10/12 : Juga atas permintaan, penjualan kapsul habbatussauda BARAKA ini juga dibuka kepada sahabat2 yang membuat pembelian barang-barang bekam. Untuk melayakkan pembelian 5 kotak dengan harga Rm40, setiap nilai pembelian perlulah melebihi Rm90 atau sekurang-kurangnya sebatang pen bekam Sammora. Setiap pembelian terhad kepada 5 kotak sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads