Jumaat, 14 Disember 2012

01 di endau - Google Blog Search

01 di endau - Google Blog Search


2 Beranak Ditemui Lemas <b>Di</b> Tmn. Negara <b>Endau</b> Rompin <b>...</b>

Posted: 17 Nov 2012 12:03 AM PST

KUANTAN – Dua beranak yang dilaporkan hilang ketika mandi di kawasan Taman Negara Endau Rompin semalam ditemui kira-kira dua meter dari lokasi kejadian pagi ini.

Mayat Mohd Hanafi Zainuddin, 15, ditemui dalam operasi mencari dan menyelamat pada 8.53 pagi manakala mayat ibunya, Rosnani Nordin, 31, ditemui pasukan selam skuba pada 10.31 pagi tadi.

Pegawai Perhubungan Awam Bomba dan Penyelamat Pahang, Anuar Hassan, berkata kedua-dua mayat dihantar ke Hospital Muadzam Shah.

Dalam satu lagi kejadian di Nenasi, Pekan, mayat seorang daripada dua bersaudara yang hilang ketika mencari siput di Sungai Badong, Nenasi petang semalam turut ditemui.

Mayat Mohamad Syafiruddin Hussin, 14, dari Bandar Seri Bandi, Kemaman ditemui tenggelam kira-kira dua kilometer dari lokasi mangsa dilaporkan lemas.

Mangsa bersama saudaranya, Mazura Ali, 14, dari Kampung Badong, Merchong dilaporkan hilang ketika mencari siput di Sungai Pahang berdekatan Nenasi.

Anggota Unit Skuba dari Balai Bomba dan Penyelamat Kuantan dan Pekan masih meneruskan operasi mencari dan menyelamat Mazura. – BERNAMA

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads