Sabtu, 8 Disember 2012

01 di pontian - Google Blog Search

01 di pontian - Google Blog Search


snogurt buka cawangan ke 13 <b>di pontian</b> - yang halal itu fardhu <b>...</b>

Posted: 18 Nov 2012 09:00 PM PST



PONTIAN 18 Nov. - Sebuah lagi rangkaian kafe produk beku yogurt sejuk beku tempatan, Snogurt sudah dibuka di Pusat Perdagangan Pontian menjadikannya cawangan yang ke-13 di negeri ini dan yang ke-32 di seluruh negara.
Pengarah Urusan Snogurt Sdn.Bhd., Joy Leow berkata, pihaknya mensasarkan 42 buah cawangan menjelang penghujung tahun ini dengan usaha sedang dilakukan bagi menjayakan hasrat tersebut dengan tumpuan diberikan kepada pusat beli-belah di bandar-bandar utama di seluruh negara.
"Pemilihan bandar Pontian khususnya di Pusat Perdagangan Pontian amat sesuai memandangkan kawasan itu merupakan tempat tumpuan ramai dengan pelbagai kemudahan perniagaan yang ada.
"Selain keluarga, kami juga mensasarkan golongan remaja untuk mengunjungi Snogurt di Pontian ditambah dengan adanya kemudahan wifi secara percuma kepada pelanggan," katanya kepada pemberita selepas perasmian kedai tersebut, di sini baru-baru ini.
Majlis pelancaran dilakukan duta Snogurt, penyanyi dan pelakon jelita Raja Farah Raja Abd. Aziz yang juga individu pertama membuka cawangan Snogurt di negara ini.
Leow yang gembira dengan sambutan penduduk tempatan berkata, penubuhan sesebuah cawangan Snogurt memakan belanja RM400,000 termasuk kerja pengubahsuaian dan peralatan.
"Kami ingin mempelawa mana-mana pihak yang berminat membuka perniagaan secara francais di lokasi yang strategik dan mampu menarik kehadiran ramai pengunjung di Johor," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads