ads

Selasa, 18 Disember 2012

01 di segamat - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di segamat - Google Blog Search


Hari-Hari Mau: Pagi itu <b>di segamat</b>

Posted: 12 Dec 2012 08:34 AM PST

Malam sebelum tido semua dah pesan-pesan bangun awal sebab kena keluar awal sebab nak pegi sarapan dulu sebelum pegi masjid. Nikahnya kul 10 pagi. Dalam mesyuarat wasap ritu pun dah diskas pasal kena bangun awal.

Malam tu jugak nisa dengan anoi menangis tak henti-henti. Anoi memang dah tahu dah. Kalau tido bukan dekat rumah atau dengan kata lain tempat yang dia rasa asing memang dia akan menangis sebelum tido paling kejap pun sejam. Phewwwwwwww.

Malam tu jugak nak di jadikan cerita nisa mengigau berjalan turun dari kerusi lalu terhantuk kat bucu meja. lalu menangis dengan kuat sekali.

Boleh bayangkan keadaan itu?

Bergegar banglo mewah tu HAHAHA. So kitorang pun sebab rasa kesian orang lain tak boleh tido. Terus masuk dalam kereta. Tidokan budak2 dalam kereta dulu. Pasangkan ekon semua. Bila dah ok sikit baru masuk rumah semula. Bila la anoi nak besar ni hehe :p

Badang bangun terpaling awal. 5 lebih kot. Pastu berkicau sebelah telinga saya suh bangun siap hehehe. Saya pulak lepas tu jadi speaker pecah la gerak yang lain-lain bangun. Pakej dengan membebel sekali dengan anak-anak buah secara tak pasal-pasal HAHAHA. Nasib la uolsss.

"bangun... korang tu kalau bersiap cepat takpe jugak, mandi pun dah berejam... bla bla"

HAHAHA... nasib...

Sementara tunggu yang lain siap. Ini kan hobi keluarga saya hikhik. Snap gambar disini sana. Pastu update instagram kennnnnnn. Ini kaklong ika, anak buah sulung saya. Dah belajar kolej dah uols. Besar dah kan. Cantik pulak tu.


Cubaan buat muka kurus :p


Kaklang dengan anak bujang dia, ajoi.

Kitorang lepak makan al mashur. Kitorang kan ramai. Satu kedai makan tu keluarga noh je.

Pasangan romantik abad ini. Balang dan kaklang

Seorang order sama, teh tarik dengan roti canai. Nasib sedap dan servis cepat. Bagusssssss

geng anak dara dengan warden dia hujung sekali HAHA



uteh ni boleh di katakan geng saya dari kecik. semorang adik beradik la tahu macam mana rapat saya dengan dia. selalu kongsi cerita dengan dia macam-macam. tentang perasaan, tentang tak puas hati. Eh macam2 sangat la. tetiba dia kawen kan. rasa lain macam plak dia nak kawen kan. selalu rasa dia kecik lagi :p

sambung lagi nanti

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved