Khamis, 13 Disember 2012

01 di tebrau - Google Blog Search

01 di tebrau - Google Blog Search


The Other Side Of Me: Cuti2 <b>di Tangkak</b>, Johor

Posted: 12 Dec 2012 06:28 PM PST

@ Tangkak, Johor, Damia, my lil sunshine..baca buku cerita kat atoknya
Uyoo rase cam berkurun tak masuk blog ni, mesti ada yg heran kan nape aku tak update beberapa hari*cewah mementang lately rajin hapdet*. But mesti ada yg tertanya kan...tak ramai pun satu dua mesti tertanya kan kan ..ngaku je lah hahaha. 
Mungkin ada yg pkir aku tak update pertamanya mungkin aku bizi sgt bekeje keras di hujung tahun nak bodek boss supaya dapat markah tinggi untuk LNPT?ataupun mungkin ada yang berpkir aku ilang ingatan sampai terlupa aku ada blog, ataupun plg kurang pun mesti ada yg pkir aku da lupa password blog aku kah?Ok ok semua pemikiran di atas adalah tidak betul. 
Sebenarnya aku balik kg hasben aku di Tangkak, Johor.  Bercuti beberapa hari, tapi hasben takde dia outstation ke Sabah. Hasben aku pun bizi so mmg tak dpt la nak gi jenjalan Legoland or USS kan..tunggu bila dia tak bizi ..la jwbnya. So tinggallah aku bersama kuarga mentua..bercuti bwk anak kesayangan ku. 
Actually nak gak cuti umah parent aku tapi apakan daya parent aku kan berada di Kedah, adik aku dah kidnapped mak bwk bercuti Kedah.  So aku menumpang kasih mentua la yea.  Sonok balik kg mcm2 aktiviti buat dengan mentua.  Pada aku ...parent sendiri dengan mentua sama jew..kasih syg dorg takde bezanya...
My lil sunshine tentu skali la paling happy sebab bercuti dengan atok2nya.  Dia manja atoknya...so kat sana ape dia nak semua atok dia penuhikan..Oklah malam ini tentu skali malam debaran untuk semua peminat bolasepak tanahair.  Piala Suzuki AFF 2012 Malaysia menentang Thailand jam 8.00 malam ini.  Jgn lupa janji temu kita..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads