ads

Jumaat, 24 Februari 2012

01 di tebrau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tebrau - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:26 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 07:39 PM PST

URL Sumber Asal :-

4fn1mf-family: Seharian <b>di Tangkak</b>.

Posted: 21 Jan 2012 04:10 AM PST

PCHBlog: Homestay Murah <b>di Tangkak</b>

Posted: 30 Oct 2011 05:59 AM PDT

Phone: 017-6673039
Location : Johor
Visit Website


$ 100.00


Anda perlukan penginapan selesa di Tangkak,Ledang dan juga Bukit Gambir?

Hotel2, Chalet2 atau penginapan lain penuh di hujung minggu?

Jangan risau, anda masih berpeluang untuk menginap di Armand Homestay di Tangkak.

Sesuai untuk keluarga bercuti atau menghadiri majlis perkahwinan,ursusan kerja atau sebagainya.

untuk maklumat lanjut klik sini

Full content generated by Get Full RSS.

ASAM PEDAS & MEE BANDUNG MUAR, <b>TANGKAK</b>, JOHOR

Posted: 24 Jan 2012 07:07 AM PST

Jangan keliru nama gerai ni dengan lokasi nye !!. Nama je Muar TAPI di TANGKAK. Gerai ni terletak di hujung medan selera bersebelahan dengan stesen bas Tangkak. Kalau saya ke Jasin untuk hantar atau ambil anak saya kat MRSM sana, pasti nye akan singgah di sini untuk makan tengah hari. Bermacam asam pedas yang ada...pari, kembong, parang, mayong dan kembong...lauk2 lain pun ada. Satu periok besar untuk setiap ikan!....tapi jangan terlewat macam saya HARI NI..... sampai kul 2ptg, tengok gambor periok tu.....dah hampir habis!...uhuk. 
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

01 di tangkak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tangkak - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:26 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 07:39 PM PST

URL Sumber Asal :-

4fn1mf-family: Seharian <b>di Tangkak</b>.

Posted: 21 Jan 2012 04:10 AM PST

PCHBlog: Homestay Murah <b>di Tangkak</b>

Posted: 30 Oct 2011 05:59 AM PDT

Phone: 017-6673039
Location : Johor
Visit Website


$ 100.00


Anda perlukan penginapan selesa di Tangkak,Ledang dan juga Bukit Gambir?

Hotel2, Chalet2 atau penginapan lain penuh di hujung minggu?

Jangan risau, anda masih berpeluang untuk menginap di Armand Homestay di Tangkak.

Sesuai untuk keluarga bercuti atau menghadiri majlis perkahwinan,ursusan kerja atau sebagainya.

untuk maklumat lanjut klik sini

Full content generated by Get Full RSS.

ASAM PEDAS & MEE BANDUNG MUAR, <b>TANGKAK</b>, JOHOR

Posted: 24 Jan 2012 07:07 AM PST

Jangan keliru nama gerai ni dengan lokasi nye !!. Nama je Muar TAPI di TANGKAK. Gerai ni terletak di hujung medan selera bersebelahan dengan stesen bas Tangkak. Kalau saya ke Jasin untuk hantar atau ambil anak saya kat MRSM sana, pasti nye akan singgah di sini untuk makan tengah hari. Bermacam asam pedas yang ada...pari, kembong, parang, mayong dan kembong...lauk2 lain pun ada. Satu periok besar untuk setiap ikan!....tapi jangan terlewat macam saya HARI NI..... sampai kul 2ptg, tengok gambor periok tu.....dah hampir habis!...uhuk. 
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

01 di pengerang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pengerang - Google Blog Search


Mael Pengerang: Tempias projek hab minyak dan gas <b>di Pengerang</b>

Posted: 24 Feb 2012 07:46 AM PST

KALAU pada satu masa dulu warga Johor di daerah Gelang Patah mengalami fenomena "bulan jatuh ke riba" apabila tanah mereka di situ ditransformasi menjadi Bandar Nusajaya (kini menjadi sebahagian daripada kawasan Iskandar Malaysia, "The Jewel of the South"), kini nampaknya giliran warga Pengerang pula.
Mengikut maklumat daripada sumber rasmi, projek Hab Minyak dan Gas (HMG) Pengerang yang bernilai RM60 bilion melibatkan 10 buah kampung - dengan jumlah penduduknya lebih kurang 4,000 orang, daripada 1,268 keluarga.
Selain pampasan dalam bentuk wang (yang masih lagi belum diketahui amaunnya), setiap keluarga yang terlibat dan terpaksa dipindahkan akan diberi sebuah rumah kediaman dengan tanah seluas 0.8 hektar (hampir 2 ekar).
Kita difahamkan bahawa dalam fasa pertama pemindahan, 570 keluarga daripada tiga buah kampung (iaitu Kampung Sungai Kapal, Kampung Teluk Empang dan Kampung Langkah Baik) terpaksa berpindah bagi memberi laluan kepada projek HMG ini yang dijangka akan mula beroperasi pada Oktober 2013.
Dalam fasa kedua nanti, operasi pemindahan akan melibatkan penduduk tujuh kampung selebihnya, iaitu Kampung Sungai Buntu, Jawa, Lepau, Bukit Buluh, Batu Mas, Sebong dan Penyerang. 
Kesemua penduduk kampung ini akan dipindahkan ke suatu lokasi penempatan baru seluas 474.8 hektar terletak di Teluk Ramunia ke arah sebelah timur dari pusat bandar Johor Bahru.
Ketika mengumumkan kerja pemindahan besar-besaran itu, Menteri Besar Datuk Abdul Ghani Othman dipetik berkata bahawa kerajaan negeri "belum dapat menetapkan nilai pampasan yang akan dibayar" kepada setiap keluarga penduduk terjejas kerana "proses penilaian" pampasan tanah masih lagi berjalan.
Ghani bagaimanapun "memberi jaminan" kepentingan penduduk akan terpelihara, memandangkan kerajaan negeri ada "cukup pengalaman menyelesaikan isu sama" membabitkan pengambilan lebih 12,000 hektar tanah bagi projek Nusajaya pada masa dulu.
Ghani juga berjanji dalam tempoh 18 bulan mulai Mac depan ini, rumah penduduk yang dibina di penempatan baru itu akan siap sedia untuk dihuni.
Pendek kata sebelum matahari terbenam di akhir tahun 2013, setiap seorang warga 10 kampung yang dipindahkan itu akan menikmati hidup di rumah baru mereka dengan wang pampasan ratusan ribu ringgit (mungkin ada yang mencecah sejuta ringgit) yang diterima daripada Kerajaan Negeri Johor.
Ghani menyambung " Sebagai tanda terima kasih dan penghargaan, kerajaan bersetuju mengurniakan dua ekar tanah (0.8 hektar) kepada setiap keluarga penduduk terbabit.
"Bagaimanapun, tanah seluas dua ekar itu bukan di kawasan penempatan sama, sebaliknya kita akan usahakan pada satu kawasan lain untuk diberikan secara kelompok."
Perhatikan perkataan "kita akan usahakan" itu. Akta Pengambilan Tanah 1960 (APT) mengandungi beberapa prinsip penting yang mesti dipatuhi.
Pertama, proses pengambilan tanah hendaklah disempurnakan oleh Pentadbir Tanah dalam tempoh tiga tahun, mulai tarikh Notis dikeluarkan kepada pemilik tanah di bawah seksyen 4 (Borang A).
Kedua, segala prosedur yang digariskan dalam APT hendaklah dipatuhi sepenuhnya. Jika prosedur tidak dipatuhi, pengambilan tanah boleh menjadi tidak sah dan batal. Pematuhan APT belum dikira sempurna kecuali pampasan sepenuhnya telah dibayar kepada pemilik tanah.
Ketiga, sekiranya ada mana-mana pemilik tanah masih tidak puas hati dengan amaun pampasan yang dianugerah oleh Pentadbir Tanah, pemilik tanah masih boleh membuat rujukan kesnya itu ke Mahkamah Tinggi.
Apa yang boleh kita lihat dalam kes pengambilan tanah 10 kampung di Pengerang ini adalah proses pengambilan tanah masih lagi di peringkat permulaan. Kita kurang pasti sama ada siasatan (enquiry) di bawah seksyen 12 APT telah pun dijalankan oleh Pentadbir Tanah. 
Pemilik tanah perlu diingatkan bahawa mereka perlu mendapatkan nasihat secukupnya daripada pihak yang ada kemahiran dalam hal penilaian tanah. Di bawah APT, setiap pemilik yang kehilangan tanahnya berhak mendapatkan pampasan atas "nilai pasaran" tanahnya.
Mengikut Prof. Madya Dr. Ismail Omar dari UTM Johor, pemilik tanah disyorkan mendapatkan khidmat jurunilai yang bertauliah dan berpengalaman untuk menasihati mereka dalam hal ini. "Nilai sentiment" tanah tidak diambil kira bagi menentukan pampasan.
Bukan semua orang yang tanahnya diambil di bawah APT berhak merujuk kes pengambilan tanahnya ke Mahkamah Tinggi. Hanya pemilik tanah yang termasuk dalam kategori yang disebutkan dalam seksyen 37 APT yang berhak berbuat demikian. 
Dalam bahasa mudah, jika ada pemilik tanah yang terus mendiamkan diri, menerima sahaja apa yang ditawarkan oleh kerajaan negeri, tidak membuat apa-apa tuntutan kepada Pentadbir Tanah dalam masa yang ditentukan, sebaliknya rela dan reda menerima sebanyak mana wang yang diberi kepadanya tanpa sebarang protes, dia sudah hilang hak merujuk kesnya ke Mahkamah Tinggi.
Tanpa kita mengetahui jadual sebenar proses pemindahan penduduk 10 kampung di Pengerang ini ke Teluk Ramunia, sukar diramalkan apakah mereka akan berpindah hanya setelah bayaran pampasan sepenuhnya telah diterima atau pun sebaliknya. 
Walaupun APT membenarkan Pihak Berkuasa Negeri memasuki atau menggunakan tanah yang diambil sebelum proses pengambilan sempurna dilaksanakan dalam kes-kes tertentu (ada disebutkan dalam seksyen 19), hendaklah Pihak Berkuasa Negeri Johor peka dan prihatin tentang semangat sebenar APT, yang mencerminkan jaminan yang termaktub dalam Perkara 13 Perlembagaan Persekutuan. 
Amalan yang paling baik dan adil sekali adalah setiap pemilik tanah yang akan hilang tanahnya akan dibayar pampasan sepenuhnya sebelum ia dipindahkan ke tempat lain. Kebajikan pemilik tanah perlu diutamakan.
Sumber:Utusan Online.
Oleh PROF. SALLEH BUANG
MP percaya bahawa kerajaan BN akan terus membangunkan ekonomi negara dengan bertujuan untuk mensejahterakan rakyatnya. 
Rakyat di dahulukan,pencapaian diutamakan..  
Syabas dan tahniah Barisan Nasional.

01 di desaru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di desaru - Google Blog Search


SUKA JALAN-JALAN: Memancing <b>di</b> Pulai beach resort <b>desaru</b>

Posted: 06 Feb 2012 04:09 AM PST

Dah lama aku pancing tak dapat ikan besar mcm ni . Tapi kalau nak di ikutkan takde ler besar mana pun , cuma dalam 1.5 kilo . Itupun ikan yu sekor jer yang besar yang lain tu kecik2 je.Kawasan desaru ni memang banyak ikan cuma ombak dan angin terlalu kuat sampai tindak balas ikan tak rasa.Tapi memang puas pancing kat kawasan hotel pulai beach ni , relax dan menenangkan sambil menunggu ikan menyambar umpan.Next time aku nak datang lagi kat sini cuma nak kena check cuaca dulu , kalau air tak kuat gelombang kawasan ni memang perfect.

Ikan sembilang

Ikan duri

Ikan yu

01 di pontian - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pontian - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>Di</b> Majlis Daerah <b>Pontian</b> (MDP) | Jawatan Kosong <b>...</b>

Posted: 28 Feb 2003 04:00 PM PST

Posted by  in Thursday, February 23rd 2012   
Dapat Maklumat Terkini Jawatan Kosong Kerajaan Terus Ke Email...

Sila periksa EMAIL sekarang untuk pengesahan subscribe ini

TIPS BANTUAN UNTUK ANDA YANG MASIH MENCARI KERJA DAN GAGAL TEMUDUGA468x60 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP)

ban1 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP)

4ca9c4a008fce468x60 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP)

jawatankosongkerajaan2020.1 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP)

Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian MDP 285x300 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP)

Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP) - Majlis Daerah Pontian telah ditubuhkan pada 01hb November, 1976 di bawah Akta 124 (Akta Sementara) yang kemudiannya diistiharkan sebagai Akta 171, Akta Kerajaan Tempatan 1976. Pentadbiran Majlis ini merangkumi kawasan seluas 1080 hektar meliputi Bandar Pontian, Pekan Nanas, Benut, Permas dan Ayer Baloi. Sebelum tertubuhnya Majlis Daerah Pontian, Bandar Pontian ditadbirkan oleh Majlis Bandaran Pontian, sementara Cawangan Pekan Nanas, Benut, Ayer Baloi dan Permas ditadbirkan oleh Majlis Tempatan masing-masing.

Permohonan dipelawa daripada individu yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut:

1. Penyelia
2. Fasilitator

Unlock the content with a Like, a Tweet or a +1.

Untuk Teruskan, Sila Klik "LIKE"@"TWEET"@" +1" Di Atas

kerja kerajaan 300x251 Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Pontian (MDP)

Anda suka jawatan ini? Jangan lupa klik "LIKE"

Tidak Sesuai/Berminat Dengan Jawatan Diatas! Inginkan Jawatan Lain?Taip Dibawah Untuk Jawatan Pilihan Anda Dapat Maklumat Terkini Jawatan Kosong Kerajaan Terus Ke Email...

Sila periksa EMAIL sekarang untuk pengesahan subscribe ini

01 di skudai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di skudai - Google Blog Search


Cendol Sedap <b>Di</b> Taman Universiti, <b>Skudai</b> | Fadzilah Mamat Dot Com

Posted: 02 Feb 2012 07:40 PM PST

Salah satu tempat cendol sedap di Skudai adalah di sebuah gerai di Medan Selera yang terletak di Jalan Kebudayaan 8, Taman Universiti

Gerai tersebut berada di hujung kanan Medan Selera (hampir bertentangan dengan Old Town Kopitiam).

Dulu kedai ni beroperasi di sebelah Pasar Awam Taman Universiti tapi sejak beberapa tahun lepas mereka berpindah ke sini.

Berikut adalah gambar-gambar cendol sebelum 'diselamatkan' oleh saya dan business partner saya.

20120213-120325.jpg

Cendol pulut untuk saya

20120213-120331.jpg

Cendol biasa untuk business partner saya

Selamat mencuba! :)

Khidmat promosi percuma disediakan oleh Fadzilah Mamat Dot Com.

01 di labis - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di labis - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:41 AM PST

URL Sumber Asal :-

Malaysia Zoom » 29 buah sekolah <b>di Labis</b> terima RM35 juta

Posted: 06 Jan 2012 03:07 PM PST

LABIS 6 Jan. – Sebanyak RM35 juta telah diagihkan kepada 29 buah sekolah di daerah kecil Labis dalam tempoh 2008 hingga tahun lalu bagi pembangunan infrastruktur dan kemudahan lain demi memastikan keadaan pembelajaran lebih selesa untuk para pelajar.

Ahli Parlimen Labis, Datuk Chua Tee Yong berkata, ia melibatkan 22 sekolah rendah dan tujuh sekolah menengah dengan Sekolah Kebangsaan Seri Bali Chaah mendapat peruntukan tertinggi berjumlah RM15 juta untuk pembinaan bangunan baru yang telah pun digunakan bermula sesi persekolahan tahun lalu.

"Sekolah rendah antara yang paling banyak menerima manfaat daripada peruntukan tersebut dengan beberapa buah sekolah mendapat bangunan baru antaranya SK Sri Labis dan SK Pekan Air Panas yang masing-masing mendapat bangunan baharu tiga tingkat untuk keselesaan pembelajaran dan pengajaran.

"Diharap dengan peruntukan dan perkembangan terbaru itu, pelajar dan guru di dalam kawasan Parlimen Labis akan melipatgandakan usaha bagi memperbaiki pencapaian kecemerlangan pendidikan yang sedia ada pada masa akan datang," katanya ketika meninjau sesi persekolahan baru Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Labis di sini semalam.

Sementara itu, Tee Yong turut mengambil inisiatif mencari dan mengedar borang permohonan wang sumbangan kerajaan sebanyak RM3,000 kepada Konstabel Khas (SC) dan Home Guard yang menjaga keamanan kampung di zaman darurat seperti yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Jelasnya, tumpuan diberikan bagi mereka yang menetap di kawasan Labis dan perjumpaan dengan Ahli Majlis Daerah Labis, ketua kampung dan pemimpin masyarakat telah diadakan bagi mencapai kata sepakat untuk membantu golongan itu mendapat hak mereka.

Dipetik dari Utusan Malaysia

Full content generated by Get Full RSS.

Provokasi Semasa Berceramah <b>Di Labis</b>,Ulasan Mat Sabu

Posted: 08 Oct 2011 07:03 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Semalam Mtd Pas Benut melaporkan wujudnya cubaan menggagalkan majlis ceramah sehingga mengakibatkan seorang petugas Jabatan Amal cedera dibaling batu sewaktu bertugas mengawal lalu lintas di Labis. Beliau menambah lagi ...

01 di kluang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kluang - Google Blog Search


Dr MiM: Komplot Pecahkan Kereta Anwar <b>Di Kluang</b>, Johor..

Posted: 23 Feb 2012 06:18 AM PST


Sebelum ini MiM telah menulis mengenai insiden yang berlaku kepada Anwar Ibrahim di Kluang, Johor : Klik Sini

MiM difahamkan bahawa insiden tersebut masih di dalam siasatan pihak polis.

Tetapi yang kelakarnya, sudah ada blogger pro-pembangkang yang membuat andaian sendiri dengan menyalahkan Putera UMNO pula!

Sebelum ini blogger pro-pembangkang itu pernah terkantoi malu isu 'hantu baling tisu' di dalam video kontroversi China doll.

Yang lebih memalukan ialah blogger pro-pembangkang itu turut memfitnah anak perempuan DS Najib Razak yang kononnya belanja besar di Australia tidak berapa lama dulu.

Baca di bawah :


Alasan yang diberi ialah hanya berdasarkan kepada kenyataan yang tertuduh di dalam FB beliau. Sila baca di bawah :


Dengan membaca kenyataan lelaki itu, apakah kita boleh membuat tuduhan beliau yang menyerang ceramah Anwar? Apakah beliau terlibat menyerang merosakkan kenderaan Anwar?

Terdapat satu lagi versi cerita iaitu pencacai-pencacai Anwar sendiri yang sengaja merosakkan kereta Anwar. Jika mereka benar-benar mahu mencederakan Anwar, kenapakah Anwar boleh ke tempat ceramah tanpa tercedera atau dirosakkan motorsikal tersebut?

Dan saksikanlah sendiri keganasan penyokong PAS :

01 di kulai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kulai - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Feb 2012 07:49 AM PST

URL Sumber Asal :-

Malaysia Zoom » Pendidikan kaum India <b>di Labis</b>

Posted: 08 Feb 2012 03:07 PM PST

LABIS 8 Feb. – Nasib kaum India di daerah ini terus mendapat perhatian terutama dalam bidang pendidikan apabila beberapa Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil (SJKT) dijadikan anak angkat syarikat milik kerajaan (GLC).

Setakat ini terdapat sebuah SJKT di kawasan Parlimen Labis dijadikan anak angkat termasuk oleh syarikat gergasi automotif negara yang kini memiliki Proton, DRB-Hicom.

Inisiatif Ahli Parlimen Labis, Datuk Chua Tee Yong itu membolehkan SJKT Cantuman Chaah menjadi sekolah angkat DRB-HICOM sejak akhir tahun lalu dan kini tiga lagi sekolah jenis berkenaan sedang diusahakan untuk menjadi sekolah angkat kepada beberapa syarikat lain.

Menurutnya, sudah banyak masalah kaum India di Parlimen Labis dapat ditangani mencakupi pelbagai isu seperti gaji pekerja ladang, pemilikan tanah, pendidikan, kebudayaan, keagamaan serta masalah kemiskinan dan nasib golongan orang kurang upaya.

"Setakat ini seramai 279 orang India tersenarai sebagai penerima bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dan ini membuktikan cakap-cakap mengenai kaum India terpinggir daripada menikmati kemudahan yang disediakan kerajaan dan tidak mendapat perhatian adalah fitnah oleh pihak yang tidak bertanggungjawab," katanya.

Beliau berkata demikian semasa menghadiri sambutan Thaipusam di Kuil Thirumurugan di Chaah di sini semalam.

Tee Yong berharap kerjasama antara syarikat GLC dan SJKT yang terjalin itu memberi manfaat kepada murid-murid terutama meningkatkan mutu pendidikan dalam beberapa subjek terutama Bahasa Inggeris, Sains dan Matematik.

"Ini dapat dilakukan kerana selain pemantauan dan bimbingan yang diberikan oleh pegawai syarikat berkenaan secara berkala, lebih banyak buku rujukan akan disediakan bagi kemudahan murid-murid.

"Di samping peruntukan daripada syarikat GLC terbabit, peruntukan sebanyak RM12,000 juga telah diluluskan kepada empat sekolah berkenaan pada tahun lalu untuk menyediakan bahan rujukan tambahan," katanya.

Dipetik dari Utusan Malaysia

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved