Rabu, 9 Januari 2013

01 di muar - Google Blog Search

01 di muar - Google Blog Search


Noor Azrinna & Kiosk: Pengedar Sah Shaklee <b>Di Muar</b>

Posted: 31 Dec 2012 07:05 PM PST

Saya bekerja di sebuah syarikat di Pagoh.  Boleh dikatakan macam freelance admin dan accounting lah !. Jadi saya memang tidak tertakluk kepada waktu bekerja 8 pagi hingga 5 petang. Tapi selalu buat kerja dari rumah. Buat masa ini saya tinggal di Air Hitam Muar sementara menanti rumah siap di Bandar Muar. 
Mula mengenali Shaklee ketika anak berumur setahun dua bulan apabila hasil pengeluaran susu sudah mula turun selain menghadapi sakit tumit, selalu selsema dan sering migrain. (Macam-macam penyakit). Masuk hari kedua makan Shaklee, perubahan paling cepat adalah rasa masih bertenaga walau jam sudah menunjukkan angka 12 tengah malam. Masih boleh membaca dan melayari internet.
Bermula hanya sebagai pembeli, bila ada kawan tanya "Makan vitamin apa ?" Lalu terlintas mahu jadi ahli dan kongsi harga dengan kawan-kawan. Jadi pembeli pertama saya adalah kawan sekerja dan kawan sekampus dulu sebelum 'buka' blog dan melakukan 'pengiklanan' dalam FB.
Vitamin apa paling popular ? Tentulah vitamin yang asas seperti Vitalea/multivitamin, ESP, Vitamin B dan Vitamin C. Kerana semakin ramai orang yang mula menghargai pentingnya menjaga kesihatan ketika masih berada dalam keadaan sihat. Iyelah ketika tubuh berada dalam keadaan yang masih tip-top sel-sel dalam tubuh lebih mudah menyerap vitamin yang diperlukan. Bukan bererti kita tidak akan jatuh sakit, tetapi jika kita jatuh sakit tubuh lebih bersedia untuk menentangnya.
Jadi, jika anda mahu membeli vitamin dan tinggal disekitar kawasan di atas boleh hubungi saya. Bagi anda yang jauh di mata tapi dekat dihati, jangan bimbang penghantaran akan dibuat melalui Pos Laju.

Saya untuk dihubungi di talian 012-6816979 atau email di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads