Sabtu, 19 Januari 2013

01 di senai - Google Blog Search

01 di senai - Google Blog Search


Agen Aktif Beutskin <b>Di</b> Kulai dan <b>Senai</b>? Beli Sekarang! | Fiq HaiDzir

Posted: 15 Jan 2013 12:30 AM PST

Kepada yang berminat untuk membeli produk beutskin essence, sne capsule yang sentiasa mendapat sambutan di kalangan pengguna, kami akan perkenalkan salah seorang pengedar aktif beutskin kami yang berada di daerah sekitar Senai, Kulai, Taman U, UTM dan Skudai.
Sejak kebelakangan ini, kami mendapat begitu banyak feedback positif dan testimoni dari pengguna beutskin sne. Bukan sahaja ianya membantu masalah kulit, malah dapat memberikan kesihatan dari dalam. Iye lah, orang cakap, bila dalam cantik, secara automatiknya luaran pun akan cantik, bukan?
Untuk makluman, kami juga memerlukan seberapa banyak mobile stokist beutskin essence yang berminat untuk menjalankan perniagaan ini secara sampingan. Kebiasaannya, kita takut produk tak habis dijual, namun di dalam syarikat SNE Marketing, perkara yang sebaliknya pula berlaku.
Kita risau produk asyik habis sampai bila customer contact nak order, kita dah kehabisan stok. Sebab apa? PERMINTAAN SANGAT TINGGI!
Baiklah, kepada mereka yang berminat nak membeli produk beutskin essence dan SNE kapsul, untuk mengetahui cara memakan produk ini atau soalan-soalan lazim berkaitan produk sne beutskin ini, pada yang berada di area Kulai, Senai dan Skudai tu, jangan segan-segan untuk menghubungi Cik Maya.
Kalau yang berdekatan dengan tempat beliau, bolehlah nak COD. Yang jauh sikit tu, beliau akan poskan menggunakan PosLaju.. PosLaju boleh! Hehehe...
Macam mana nak hubungi Cik Maya? Boleh SMS/Call Cik Maya Beutskin di talian:
Untuk Whatsapp, add: 013 716 4721
Untuk SMS/CALL: 013 702 6916 
(hehehe.. thumbs up untuk beliau)..
Untuk Makluman, Cik Maya merupakan salah seorang testimoni yang sudi berkongsi gambar beliau sebelum dan selepas. Di bawah adalah gambar beliau sendiri yang telah menggunakan beutskin + SNE capsule selama sebulan.
Pada yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan melalui produk SNE Marketing Sdn Bhd, kami amat mengalu-alukan.. Modal yang anda keluarkan pasti berbaloi. 
Tags: testimoni sne kapsul, testimoni gambar terbaru 2013 sne dan be, testi beautskin essence, harga beli sne dan be, kelebihan sne beutskin essence, kebaikan sne kapsul, info sne kapsul, kapsul sne ejen di perlis, beutskin essence stokis perlis, produk sne beauty essence,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads