Selasa, 19 Februari 2013

01 di kukup - Google Blog Search

01 di kukup - Google Blog Search


Belog Miss Kinuko: MANDI-MANDA <b>DI KUKUP</b> GOLF RESORT

Posted: 16 Dec 2012 04:39 PM PST

Semalam adalah aktiviti hujung minggu yang paling best aku rasa...plan nak mandi-manda ni tak dirancang dari awal pun sebenarnya...tiba² je mak aku bagitau aunt aku ajak berkelah kat Kukup Golf Resort..mak aii...terkejut pada mulanya, sebab yang aku tau mak ayah aku kurang suka beriadah kat tempat² macam tu...
Tapi bila sampai sana, rasa best jugak....dapat mandi-manda, makan² dan yang paling best dapat berkumpul ramai²...mak aku punya excited, dia bawa sandwich, jemput² pisang, ayam goreng rempah, jajan²..hehe...seronok beb!!! aku punya seronok mengalahkan budak²..habis hitam legam muka aku...
walaupun swimming pool, tapi best jugak mandi-manda kat sini...korang cuba la datang ke sini ye...
sebelum mandi-manda aku santap dulu..time tu tengah lapar giler,habis semua makanan yang ada..
amboiii seksanya dia....posing pun macam model semput..haha....
korang tengok sendiri, aku yang lebih ke...anak² buah aku yang lebih? hehehe...
bajet macam ikan duyung la aku ni....sebenarnye nak sembunyikan badan disebalik batu...
acara terjun berani mati...air paras pinggang je..hehehe...
yang tengah tu sepupu aku, yang kiri kanan tu anak² buah aku...comel² belaka...
haa...korang jangan terkejut, aku membuli kanak² time ni...budak² bawa aku jalan²..haha....
apapun, memang seronok la mandi-manda ramai² macam ni....kulit jadi lebam pun tak kisah..
sebelum balik tu, kitaorang sempatla berposing kat kereta mainan ni..haha...kebetulan time ni semua pakai baju kaler biru, kereta pun kaler biru....


Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads