Jumaat, 1 Februari 2013

01 di skudai - Google Blog Search

01 di skudai - Google Blog Search


Haslinda: Mekar Semilu <b>di</b> Fis Spa & Beauty, UTM <b>Skudai</b> - Rezeki <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2013 04:57 PM PST

Salam all..
Dah lama tak hapdet blog nih..maklumlah bz menguruskan rumah tangga , kerja hakiki kat opis lagi dan hero2 yang makin nak membesar tu..
Alhamdulillahh rezeki 2013 ni saya berazam nak buat anjakan paradigma..ye la dari jual satu produk..saya nak jual macam2..gunakan peluang berniaga bisnes online ni..
Untuk permulaan tahun 2013 nih..Produk Mekar Semilu telah berada di Fis Spa & Beauty, Bangunan Alumni, UTM Skudai..bagi sesapa yang berdekatan dengan UTM tu bleh la dapatkan produk Mekar Semilu kat sana.
Bagi yang rajin online tu bleg la jengok2 FB saya atau page saya di Hasleenda Beauty Collection kat situ macam2 produk kecantikan ada saya jual bukan setakat Mekar Semilu je.. antaranya Lotion Fellina Inchloss, Bedak Arab Summer cake Kokuryu, Celak dan Maskara Arab, Celak Noor Kajal, Gel Herba Radiance, Gel U-Ban, Mask, Lipstik Kokuryu, Pure marine Collagen Gred AAA, AA, Sabun Myracle - sabun sarang burung..macam2 ada..hatta tepung kek segera dan tepung goreng serbaguna pon ada saya jual..kalo nak bleh la pm, sms,wassap,bbm saya kat no 018-2120080     
                                             

Min Aina Ila Aina: Sudah pulang ICPE 5 2012 <b>di</b> UTM <b>Skudai</b>

Posted: 19 Dec 2012 11:03 PM PST


Alhamdulillah, malam tadi lebih kurang jam 11 malam selamat mendarat di UKM Bangi. Hahaha...naik van je la. Satu pengalaman baru join persidangan ni. Oh ye nama penuh ICPE ialah International Conference on Postgraduate Education. Sebenarnya sejak sebelum pergi lagi saya dah dapat bayangkan program ni lebih kepada seminar untuk pengurusan siswazah. Tapi kami pelajar siswazah pun dijemput sama, kena pulak kami pemegang biasiswa KPT. Buat memenuhkan dewan. Dengarya ICPE yang sebelum ni ada sesi pembentangan pelajar, tapi kali ni lebih kepada ceramah oleh pakar-pakar dalam bidang pengurusan dan pendidikan tinggi je. Sebagai pelajar, saya lebih suka kalau ada sesi pembentangan kertas kerja oleh pelajar sebab duduk dengar talk je dalam dewan, tajuk pulak takde kena mengena dengan kita..boring maaa...Apapun, pihak penganjur tetap adakan sesi pembentangan dan pertandingan poster untuk peserta. Jadi laaa... (Saya tak masuk pertandingan ni sebab tak sempat nak prepare poster ke apa. Bz sangat sejak akhir November)

Kami gerak dari UKM hari isnin pukul 11 pagi, dan sampai UTM lebih lurang 3.30 petang. Daftar, ambil kunci bilik, tampal poster dan ambil makan malam yang disediakan...kemudian balik ke kolej kediaman iatu Kolej Rahman Putra untuk peserta perempuan. Lamanya dah tak duduk hostel, mengimbau kembali kenangan zaman undergrad dulu walaupun struktur bilik di UTM tak sama dengan IIUM.


Malam tu rehat je. Esoknya, talk, talk, dan talk saja sepanjang hari. Sangat la bosan dan sakit pinggang dan pungkoq. Malamnye ada dinner di Pulai Hot Springs Resort, kira-kira 2km dari UTM. Ha kan dah keliru, sebab baru je balik dari Sungkai Hot Spring..nama hampir serupa.

 Beria-ia google map nak ke Pulai Springs ni sebab penganjur tak sediakan kenderaan.
Bergambar sebelum makan - Dewan Kencanapuri
Hari kedua, baru la ada talk yang speaker nya best sikit, dan sebelah petang ada sesi dialog. Kalau sesi dialog ni dipecah-pecahkan kepada 3 slot yang berbeza mesti lagi banyak input boleh dapat. Apapun, sesi dialog ni memang best. Memberi semangat, peringatan dan inspirasi. Yang macam ni la yang saya nak. Nanti saya kongsikan dalam entri yang lain...dialog tu bertema Graduate On Time (GOT) yang tengah heboh di kalangan pelajar pascasiswazah dan penyelia seanteoro Malaysia sekarang ni.

Shaklee Independent Distributor <b>di Skudai</b> JB - segalanya tentang <b>...</b>

Posted: 29 Dec 2012 12:00 AM PST


  ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Saya adalah Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia. COD di area Skudai, Jb dan sekitarnya, dan penghantaran seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Penghantaran menggunakan perkhidmatan Pos Laju.. 

Anda mencari vitamin untuk kesihatan diri.. Saya menyediakan vitamin untuk mereka seperti di bawah :-

wanita yang sedang hamil (set kehamilan)
wanita yang sedang berpantang bersalin (set berpantang)
wanita yang menyusukan anak (set menyusukan)
mereka yang mengalami alergik, resdung, eczema
mereka yang inginkan kecantikan
mereka yang mahukan badan yang sihat
mereka yang mahukan kehangatan suami isteri
mereka yang menghidapi diabetis, darah tinggi, gout
mereka yang mahu menurunkan berat badan, badan yg slim
dan lain-lain lagi mengikut keperluan anda
Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

♥ Shaklee ID No : 854112
♥ Contact No | WhatsApp :012 711 1260
♥ Emel : honeywawa85@gmail.com
♥ Laman web: nursalwa.blogspot.com
Yang benar,

Nur Salwa


Shaklee Independent Distributor (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads