Isnin, 25 Mac 2013

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


SAMBUTAN ISTIMEWA UNTUK ANWAR <b>DI JOHOR BAHRU</b>

Posted: 22 Mar 2013 08:10 AM PDT

Hebat juga sambutan warga Pakatan untuk Anwar datang ke Johor Bahru pada hari esok ya! Dengar kabarnya terdapat dua kain rentang yang menyambut Nuar dengan imej dua lelaki bercomolot!!! Hebat...hebat...
Kabarnya kain rentang tersebut diletakkan di Taman Megah Ria, Pasir Gudang. Perghhh... siapa le yang seronok sangat nak menyambut Nuar dengan kain rentang yang sebegitu ya? Tentu agaknya mereka yang yakin dan menyokong, Nuar akan ke Putrajaya selepas PRU 13 nanti. Hehehe.... namun begitu, aku yakin selepas PRU 13 nanti Nuar tak akan ke Putrajaya tetapi sebaliknya akan ke JALANRAYA!!!

faizal yusup: Seminar Analisis Kewangan <b>di Johor Bahru</b>

Posted: 20 Feb 2013 04:43 PM PST


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Hujung minggu yang lalu pada 16 dan 17 Feb 2013, FY bersama Exco Pribumi telah menjalankan seminar Financial Analysis bersama En Shamsuddin Yahaya CFA di Hotel Grand Blue Wave, Johor Bahru. Seminar ini dianjurkan oleh pihak Persatuan Remisier Bumiputera Malaysia dikhaskan untuk Remisier dan Dealer yang berlesen. Ia percuma kerana dibiayai oleh Bumiputera Dealers Rep Education Fund.
Seminar sebegini sebenarnya penting bagi melengkap dan memantapkan ilmu pengetahuan para remisier dan dealer kerana mereka merupakan front liners kepada pelabur-pelabur pelanggan mereka secara amnya. Saranan pasaran yang baik pastinya akan mengembangkan ekonomi para pelabur di dalam jagaan mereka dan seterusnya meningkatkan ekonomi ummah.
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan di sini FY sertakan gambar-gambar suasana sepanjang seminar itu dijalankan.






' style='padding: 0; border: none;'/>

Jalan – Jalan Cari Member <b>di Johor Bahru</b> | Alumni Look East Policy <b>...</b>

Posted: 17 Mar 2013 08:29 PM PDT

IMG_2559Majlis makan tengahari di Restoran Dayang Katering, Johor Bahru pada 3 Mac 2013. Terima kasih kami (Aleps) ucapkan kepada semua yang meluangkan masa bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads