Sabtu, 16 Mac 2013

01 di labis - Google Blog Search

01 di labis - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Mar 2013 08:07 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Feb 2013 07:37 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di labis</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jan 2013 07:47 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Tee Yong yakin menang <b>di Labis</b> : The Selangor Times

Posted: 04 Sep 2012 09:19 PM PDT

Oleh LAU PHEK YEN

shirleylau_1418@hotmail.com

KUALA LUMPUR: Barisan Nasional (BN) berpeluang cerah mengekalkan kemenangan sekiranya saya diberi 'lampu hijau' oleh pucuk pimpinan untuk bertanding sekali lagi di Labis pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) , kata Timbalan Menteri Pertanian dan Asas Tani, Datuk Chua Tee Yong.

"Sudah lama saya berkhidmat disana(Labis). Tiada siapa yang melobi saya untuk bertanding di kawasan tersebu tetapi keakraban yang saya bina bersama rakyat disanayang menjadikan saya dekat di hati mereka.

Datuk Chua Tee Yong

"Jika diberi peluang,saya akan sahut cabaran tersebut dan lakukan yang terbaik untuk BN dan rakyat, " katanya ketika dihubungi The Malaysian Times (TMT).

Pun begitu, Tee Yong berkata, beliau tidak mengutamakan peluangnya untuk dicalonkan di situ, sebaliknya menumpukan kepada kemenangan BN dengan menyokong sesiapa sahaja calon yang diletakkan.

"Sekiranya saya tidak bertanding disana(Labis), saya dan ahli-ahli MCA lain akan sentiasa memberi sokongan kepada calon BN yang bertanding di Labis. MCA sentiasa  bersedia untuk berkhidmat kepada masyarakat. Kita tidak perlu bersikap seperti pembangkang yang tidak akan memberi apa-apa perkhidmatan sekiranya tewas," ujarnya.

Ditanya mengenai persediaan yang telah dibuat menjelang PRU-13,  Tee Yong yang juga merupakan ahli parlimen Labis itu berkata, beliau dan MCA telah membuat persediaan awal meskipun belum mengetahui tarikh sebenar PRU akan diadakan.

"Pilihan raya umum adalah seperti ujian yang kita duduki.Kalau lebih masa diberi kepada kita, kita dapat buat dengan lebih baik. Saya percaya bahawa BN mampu mengharungi cabaran PRU-13 kelak dengan kerjasama para pemimpin dan sokongan rakyat," jelasnya - TMT

Category: Bahasa Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads