Isnin, 22 April 2013

01 di benut - Google Blog Search

01 di benut - Google Blog Search


Nusajaya Kini: SCORPENE <b>Benut</b> Nak Dedah Pekong Najib?

Posted: 14 Apr 2013 08:10 PM PDT

PONTIAN – Parlimen ini dikejutkan dengan satu penemuan kapal selam yang didaratkan bagi menterjemahkan protes dan semarakkan kempen Pilihan raya Umum (PRU).

"#TumbangBN #No2BNIni Kalilah! PAS CAwangan Parit Markom. (salah satu Unit Peti Undi) UPU Dun Benut, Pontian, JOHOR DARUL TAKZIM.

"Scorpene timbul di Johor, untuk beritahu rakyat Johor, Kerajaan telah guna dana negara bei sampah ini dan Najib ambil komisen serta kerana kapal ini Altantunya hilang di Malaysia tanpa di kesan," lapor FACEBOOK Pakatan Rakyat Supporters.

**KLIK SINI untuk Iklan Teks produk anda dengan hanya RM5 sebulan!!**

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

PENAFIAN DAN PERINGATAN - Ini merupakan web rasmi Nusajaya Kini. Semua artikel di sini adalah hak mutlak Nusajaya Kini, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika diletakkan nama pemiliknya. Semua gambar di web ini adalah hak milik Nusajaya Kini dan juga ehsan dari Google. Nusajaya Kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Sebarang pertanyaan dan pendapat boleh dikemukakan terus melalui email kepada kami di nusajayakini@gmail.com

Kongsikan pandangan anda


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads