Jumaat, 12 April 2013

01 di endau - Google Blog Search

01 di endau - Google Blog Search


Nusajaya Kini: Fenomena UAC Tawan Hati Anak Muda <b>Endau</b>

Posted: 28 Mar 2013 06:55 PM PDT


 Oleh: Ibn_Bacoks MERSING – Sokongan anak muda kepada Pakatan Rakyat (PR) merupakan satu fenomena yang tidak boleh disangkal oleh sesiapa.

Terbaru, program Pelancaran Kelab UAC (Ust Azam Club) sebagai kelab penyokong telah berjaya di adakan pada 20hb Mac lalu di Suara's Chelat Tenglu Laut Mersing, dekat sini.

"UAC adalah hasil cetusan idea rakan-rakan dengan usaha mengalakkan sokong orang-orang muda yang mahukan kepada perubahan.

"Alhamdulliah dengan kerja dan kerjasama semua AJK UAC mereka berjaya mengumpulkn hampir 200 orang anak muda dari sekitar Dun Endau.

"Terima kasih saya rakamkan buat Sdr Idris Ahmad selaku Pengerusi UAC dan ahli jawatankuasanya, UAC sebagai pentas baru anak muda di Dun Endau untuk membangkitkan kesedaran anak-anak muda dalam menghadapi PRU 13.

"Saya bangga dengan kesedaran anak-anak muda, dan terharu atas sokongan anda semua," katanya dalam satu kenyataan.

Terdahulu, program bermula jam 3.30 petang dan berakhir jam 11.30 malam itu sarat dengan pelbagai aktiviti anak-anak muda.

"Saya diminta merasmikan pelancaran UAC-kelab sokongan anak muda kepada perjuangan saya bersama PAS / PR untuk perubahan. Sejuta terima kasih khas Idris, Zam, Rafi, Zarin, Fendi, Tak di lupakan Pak Lias Benaung, Din, Fakhrul serta rakan-rakan, Hermen, Adi, Ali dan semua yg terlibat.

"Saya amat menghargi dan menyayangi kalian, bantu kalian cukup bermakna pada saya. Semoga Allah merahmati dan meredhai kalian semua, semoga akan berlaku Perubahan di Endau. Masa untuk berubah," katanya lagi.

**KLIK SINI untuk Iklan Teks produk anda dengan hanya RM5 sebulan!!**

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads