Sabtu, 13 April 2013

01 di segamat - Google Blog Search

01 di segamat - Google Blog Search


wayang pertama <b>di segamat</b> | Cik tyra lee

Posted: 17 Mar 2013 12:55 PM PDT

Harini hari ahad . kerja sangat banyak . aku pulak bangun agak lewat . buat exercise FIN420 . dalam pukul 3 lebih , merra ajak pegi KFC . tapau lah kan . balik tu , syida n nadia bbm ajak keluar . tengok wayang . aku ajak buat fin sekali . kesian pulak aku kat ika . dyorang taknak aku bagitau ika yang ktorang nak keluar . dyorang tak suka perangai ika . 

entah lah dyorang . okay . sampai kat one segamat dah pukul berapa . ktorang beli tiket cerita OZ pukul 7.15 pm . sebelum wayang start ktorang pergi oldtown . makan , since erin pun tak makan lagi . sambil tu , ktorang siapkan exercise fin tu . 


5 minutes before cerita start , ktorang gerak gi atas . and the story memang best! kelaka wey ! 
cinema dia pun cantik jugak . takde lah buruk . selesa jugak . and syiling dia comel-comel . 
lepas habis tu , ktorang pergi kedai makan , order minum , but sambung buat kerja .
dah balik tu , aku cari2 purse aku .. takde ..
call syida , call kenji . at last .. 
www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads