Sabtu, 25 Mei 2013

01 di kota tinggi - Google Blog Search

01 di kota tinggi - Google Blog Search


PENGEDAR SHAKLEE <b>DI KOTA TINGGI</b>, JOHOR | Damia Pit Shop

Posted: 01 May 2013 10:16 AM PDT

download (1)

Alhamdulillah…setelah sekian lama tak "mengemas" rumah yang dah bersawang ni, hari ni berpeluang untuk menyapu habuk-habuk dan sarang satang labah-labah di setiap sudut rumah ni…

alhamdulillah juga, syukur…. saya menempuh alam "housewife dan WAHM" dengan hati yang tenang tanpa ada sekelumit perasaan menyesal meninggalkan alam pekerjaan ..sudah 4 bulan berlalu, dan bulan Mei ni adalah bulan ke 5…

Perniagaan Shaklee saya semakin berkmbang, alhamdulillah..malahan, saya sudah mampu menyimpan stok produk shaklee di rumah supaya senang untuk anda yang berada di sekitar Kota tinggi, untuk mendapatkannya secara terus dengan saya…cuma hubungi saya, cnfirm apa supplement yang anda ingini, tetapkan masa dan waktu yang sesuai, kita boleh berjumpa di bandar kota tinggi, atau saya hantar terus ke rumah anda atau anda datang terus ke rumah saya :) . tiada masalah …

saya pasti, ramai yang sukar mendapatkan produk shaklee ini di kawasan ini, jadi, anda hanya mencari saya kerana saya adalah pengedar sah shaklee di kota tinggi, johor dan kawasan sekitarnya..

anda inginkan supplement kesihatan, penyusuan, kecantikan, minda anak-anak, kecergasan dan kecerdasan anak-anak, baik pulih dan kekalkan monentum hubungan suami isteri, kesihatan untuk masalah dalaman wanita, msalah kesuburan dan apa jua, saya akan cuba membantunya.

layari website saya ini untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut…hubungi saya :-

FB : Siti Noriza Saleh

pages : Damia Pit Shop

email : admin@damiapitshop.com

sms/whatsapp/call : 013-7374958

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads