ads

Jumaat, 31 Mei 2013

01 di kota tinggi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di kota tinggi - Google Blog Search


BUBBLY ME: Makan <b>di</b> mana???? - Gerai Belangkas Mahkota, <b>Kota</b> <b>...</b>

Posted: 28 May 2013 12:53 AM PDT

Setelah hidup lebih suku abad... Pada 25hb Mei 2013, ini lah kali pertama aku makan belangkas....
Tapi...Kalau menurut ibu aku, arwah nenek aku pernah masak belangkas... Masa tu aku kecik lagi la... Nenek meninggal dunia pun masa aku darjah 3... Kalau aku pernah makan sebelum tuh, aku pun x ingat rasanye macam mana.... Ibu kata, kalau x pandai siang belangkas nie, boleh mabuk orang makan masakan kita.... (X tau la kalau boleh sampai bawa maut ke tidak)...
So, kat mana aku makan???
GERAI BELANGKAS MAHKOTA di KOTA TINGGI

Ini rupa belangkas bagi mereka yang tak tahu.....

Kalau tengok rupa belangkas nie... memang tak de selera la nak makan..... tapi bila dah dipotong2..... dan dimasak......
Ini gambo hubby aku amik... Thanks, sayang....
Sorry la... Aku x amik gambo masa makan.... Camna nak amik gambo, sejak ber'anak' kecik nie, x menang tangan aku....
So, other bloggers, pinjam ye gambo kamu.... Thanks a lot...
Belangkas isinye sangat la sikit... Rasanye macam isi ketam.... Tapi apa yang sangat sedap dimakan adalah telur2nye yang berlambak2..... SEDAP sangat, ok..??? Rasanye macam telur ikan duri... Yum... Yum...
Gerai nie akan menghidangkan belangkas masak asam pedas.... Masakannye, level biasa2 la.... 
Yang x best sekali.... Aku dapati diri aku alergi dgn belangkas....
Huhuhuhuhu....... Satu jam selepas makan belangkas, aku rasa macam semput2... Batuk2.... Mata start berair... Start bersin2....Hidung mula berair....
Sampai jer rumah, aku terus amik pil selsema, makan strepsil dan tido....
Tobat x nak makan belangkas lagi....
(Boleh percaya ke tobat aku nie...??)

Bagi sesapa yang nak tau hukum makan belangkas, sila click here.
 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved