ads

Isnin, 3 Jun 2013

01 di pagoh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di pagoh - Google Blog Search


Hasil Kutipan <b>Di</b> Kampung Sg Mati, <b>Pagoh</b> - ini kisahnya

Posted: 22 May 2013 05:49 PM PDT


awal2 nak cakap.. ni citer basi minggu lepas punya.. masa hantar mak balik kampung untuk mengurut.. hmm.. kamera tiada dalam genggaman,, blog pon terabai.. sekarang kasi ceria balik tengok gambar2 yang ada okey..

buah jambu ni masa alise datang dah jejes air liur dah.. pokok nye betul2 tepi jalan.. phewww.. lap peluh je pandang jeling2 mata.. ni baru kat bawah.. kalau tengok kat pokok rasa tak nak turun.. dok je senggayut kat pokok.. happy rasa.. :)

tak cukup makan atas pokok,, selak baju cikit buat tadah buah jambu yang dipetik plak.. dasar pemalas nak amik plastik.. huhu.. ni makan ngan asam serbuk.. kurang pon jejes air liur.. kan kan.. hahaha.. dengki

buah limau kasturi.. banyak nyeeeeee.. saya suka.. saya suka.. ( dialog mei mei upin ipin ) pon amik 1 plastik juga.. makan dengan asam kecut.. gluppp.. telan air liur lagi.. ada lagi suku alise buat air asam boi (next entry)

ni buah pelam besar.. betol2 besar la senang cite.. ada dalam 4kg sebiji.. lenguh2 tangan kendong..  2 ni dah masak bole makan camtu jek.. 1 lagi belom masak alise buat pencicah kicap bubuh lada cili bubuh gula.. aishhhh.. terliur lagi.. sorry.. :)
ok last.. ni memang feveret kalau balik kampung.. kutip pucuk paku.. masak plak bubuh lada banyak2.. adoyai.. mak mertua lalu belakang pon tak perasan dah.. 
minggu ni balik kampung lagi.. hantar mak mengurut lagi.. nanti alise review plak tempat urut tu.. tu pon kalau dapat ikot la pasal naik kete abang.. 

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved