Sabtu, 13 Julai 2013

01 di kukup - Google Blog Search

01 di kukup - Google Blog Search


SMKSK CEMERLANG <b>DI</b> NRC 2013 [PERINGKAT <b>...</b> - SMK Sri <b>Kukup</b>

Posted: 08 Jul 2013 08:23 AM PDT

Pada 3 hb Julai 2013, Kelab Robotik SMKSK dengan kerjasama Panitia Fizik, Lukisan Kejuruteraan dan Rekacipta telah menghantar 3 pasukan pelajar bagi mewakili sekolah dalam Pertandingan Robotik Kebangsaan 2013 Peringkat Negeri Johor bertempat di Universiti Teknologi Tun Hussein Onn, Batu Pahat, Johor. Kategori yang disertai dalam pertandingan itu ialah Kategori Biasa [Menengah Atas]: Komodo Island.

Meskipun gagal mendapat anugerah utama namun salah satu pasukan sekolah telah berjaya mendapat tempat ke 7 daripada 92 pasukan yang bertanding dalam kategori yang sama. Sehubungan dengan itu, 3 orang peserta dari SMK Sri Kukup telah mendapat Sijil Kecemerlangan Robotik atas pengiktirafan kepada prestasi yang cemerlang dalam pertandingan tersebut. Pelajar yang dimaksudkan ialah:

1. MUHAMMAD NUR HIDAYATULLAH BIN MOHD FAISOL [5 PERMATA]
2. MOHAMMAD AIDIL SHAH BIN SAJAT [5 PERMATA]
3. MUHAMAD RAZIZY BIN FAUZI [5 PERMATA]

Kelab Robotik SMKSK ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak sekolah atas sokongan yang diberikan dan terima kasih khas kepada semua guru yang terlibat khususnya Cikgu Zaki Faisal, Cikgu Nur Akmal dan Cikgu Hjh Muslihah.

Sijil Kecemerlangan Robotik

Sijil Penyertaan Robotik

Sekitar pertandingan

Sekitar pertandingan

Sesi latihan sebelum pertandingan

Sesi latihan sebelum pertandingan

Laporan oleh Cikgu Indrawati binti Tumudi [Guru Penasihat Kelab Robotik SMKSK]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads