Jumaat, 16 Ogos 2013

01 di bekok - Google Blog Search

01 di bekok - Google Blog Search


the truth of pretender: sepagi <b>di bekok</b>, sepetang di segamat

Posted: 03 Mar 2013 08:45 AM PST

minggu ni..tok pertama kali aku gi hangout dengan classmates aku yang da pon bersama trough ups n down..cewah!!..selama 5 sem da masuk 6 sem pon kitorang bersama..keke..

1st time kan..dalam 6 sem ni aku join sekali xtvt berjimba bersama..hahaha..xdela jimba mane..sebab..xramai pon yang join..just konvoi 3 kereta je..hahaha..

we were BBQ-ed!!!

lokasi kitorang..AIR TERJUN SG. BANTANG ,BEKOK!!

excited gak la..sebab 1st time ber-BBQ kan..hehehe..pas segala kesusahan menghidupkan api..akhirnye dapat gak aku merase ayam bakar..hehe..sebenonye aku xde pon join AJK masakan memasak..sebab..aku ikot AJK permainan gi berjimba kat air..hahahaha..

syok lepas geram mandi air terjun..hahahahaha..

then..da penat2..aku yang selaku driver kereta tok housemate/classmate aku pon..culik dorang jap teman aku singgah balik segamat jap..heeee..

saje je wat trip down to memory lane.hehe.

hepi.


line probs..gambo lain t la ea..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads