Ahad, 15 September 2013

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


Shaklee Biz Coaching <b>di</b> Kulai & <b>Johor Bahru</b>! | GenkiMomma・元気 <b>...</b>

Posted: 10 Sep 2013 03:54 AM PDT

Hujung minggu lepas (6 Sept-8 Sept) kami ke Johor Bahru, untuk bertemu dan mengadakan biz coaching dengan biz partners di sana. Walaupun bisnes Shaklee kumpulan kami ini dijalankan secara 100% ONLINE sahaja, kami turut mengadakan kelas, seminar dan coaching secara offline, demi memantapkan lagi ilmu bisnes dan ilmu mengenai produk di kalangan anak didik kami.

Berikut adalah beberapa sessi yang sempat kami lakukan di sana.

Hari pertama di Crystal Crown Hotel, Johor Bahru. Selain menyertai Bengkel Nutrisi anjuran Shaklee Malaysia, kesempatan ini kami ambil untuk meneruskan coaching mengenai asas bisnes Shaklee, serta tips istimewa untuk menjadi pengedar Shaklee yang lebih berjaya. Istimewa buat team GenkiMomma sahaja.


Hari kedua di rumah Bisnes Leader kami di Kulai, bakal Masters Yati & Sudirman, pemilik FanPage Rahsia Vitamin. Terima kasih kepada semua anak buah biz yang hadir! Semoga ilmu yang dicurahkan diberkati oleh Allah, dan dapat diaplikasikan dengan baik.
Jutaan terima kasih di atas layanan mesra tuan rumah!!! ^_^

Alhamdulillah, di kesempatan kali ini kami sempat bertemu dan beramah mesra dengan beberapa orang ahli baru, dan memberikan penerangan mengenai bisnes Shaklee kepada mereka, dan berkongsi beberapa TIPS dan RAHSIA tentang bagaimana cara yang betul untuk menjana pendapatan dengan Shaklee secara ONLINE sahaja. Uniknya team kami, walaupun hanya kenal di alam maya sahaja, bukan menjadi penghalang untuk terus berjaya di dalam biz online Shaklee ini.

Bagi anda penggemar suplemen Shaklee yang berada di sekitar Kulai dan Johor Bahru, boleh hubungi Puan Yati untuk menyertai keahlian Shaklee. Mungkinkah anda biz leader baru yang bakal digilap oleh team Rahsia Vitamin? ^_^

Senarai Pengedar sah Shaklee di Johor telah di kemas kini di laman "Pengedar Shaklee".

Jom sertai team GenkiMomma hari ini untuk mulakan langkah anda sebagai usahawanita Shaklee yang berjaya. Tidak kira anda adalah SAHM, FTWM, mahupun WAHM, semua pun boleh lakukannya!

* Pertanyaan?

Hubungi kami di genkimomma[@]gmail.com, atau SMS/WhatsApp ke 017-3030081 (Arnie) untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook GenkiMomma.com untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads