ads

Ahad, 1 September 2013

01 di skudai - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di skudai - Google Blog Search


Hantu Dalam Gambar <b>Di</b> UTM <b>Skudai</b> - Wallahua&#39;lam

Posted: 20 May 2013 08:48 PM PDT

 السلام عليكم

 peace be upon you


Entri segarkankan mata lewat pagi ni.
pada mereka2 yang berada dalam kawasan UTM skudai, jangan lupa singgah pokok jambu kat kawasan bukit bersebelahan bangunan baru fkab, berdekatan dengan tangga yg menuju ke bus stand yg kat atas bukit tu. Buah jambu sedang masak ranum. alhamdulillah. pergh sedap! 

Tapi pagi ni tak tau la ada lagi ke tak. cuba lah intai2 dulu naa. tapi jangan dah petang-petang. lagi-lagi nak dekat maghrib. Pasai pa? intai2 gambar bawah ni.


zoom kan eh. gambar pertama dan kedua, kat tengah-tengah antara dua gambar yg bercantum. diambil sekitar jam 6.20 pm - 6.45 pm.

saya tak rasa ianya kebetulan. kerana ketika sedang sibuk membedal buah jambu yang masak ranum bawah pokok secara berseorangan, saya sedar saya seperti diperhatikan seseorang disebelah saya. cuma tak nampak siapa.huhu. ya.ya. saya faham. ia cuma makkluk Allah. Mungkin ia bengang saya makan buah dengan cukup banyak sehingga yang tak termakan tu, saya campak, biarkan saya sisa-sisa itu bergelimpangan di bawah pokok. cukup kurang ajar mungkin bagi ia. ops. rosak bahasa

=_=

dibandingkan dengan gambar mode panorama yang lain, semuanya normal seperti dibawah.

  

oh ya. utm skudai memang 'banyak juga'. tapi ta perlu khuatir. kita ada Dia. mintalah perlindungan dari-Nya yg berHak. tapi..

p/s: rasa tak seronok ketika melepas hajat dlm kolej _____ ketika tengah malam. ini cukup kurang ajar..
-_-"

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved