Khamis, 3 Oktober 2013

01 di segamat - Google Blog Search

01 di segamat - Google Blog Search


[ .:Sherry Da Belly:. ]: Aku bertemu cinta <b>di Segamat</b>.

Posted: 18 Sep 2013 09:36 AM PDT

Tadadadaadaaa!!! haaaa.. curlas nyah aku punya statement kali nie..
"Aku bertemu cinta di Segamat.. " :)
Alhamdulillah aku bertemu seseorang yg mungkin adalah bakal imamku..
dimana?? di uitm segamat..
tu laaa.. blaja, blaja jugakk.. cari jodoh itu perlu sebagai penguat semangat!
okay, back to our story, alhamdulillah die seperti yg aku inginkan..
yg perting, bertitle 'SYED" okayyyy..
mak nieee "Sharifah".. so kena laaaa cari yg syed..
kalu x, bapak gua kerat badan gua 18 beb!! kalah kes mona fendi.. hahahaha..
Sape nama dia?? oh biarlah rahsiaaa.. 
insyaallah kang kalau ade jodoh diijabqabulkan, gua tempek abis2 nama die kt merata2 tempat! hahaha..
hanya singkatan nama die je, 'S.A.R ".. stand for??? lu pikir lah sendiri!!!!!! hahahaha
haish heppy semacam je aku tulis entry nie..
dah la tajuk nk gempakkk je an.. heee..=))
kawan2, doakan sha ngn die ye..
kami alhamdulillah saling menyanyangi..
kang,, kalau ade jodoh gua ngn die, gua jemput lu sume dtg makan nasi minyak gua! wedding of the year gua bikin! hahahaha..
okaylahh.. buah hati gua da cari tu.. daaa =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads