Isnin, 4 November 2013

01 di batu pahat - Google Blog Search

01 di batu pahat - Google Blog Search


My Sweet Moments: Makan-makan <b>di</b> Patmah Kitchen <b>Batu Pahat</b>

Posted: 23 Sep 2013 06:56 PM PDT

Alhamdulillah selsema aku makin baik, tapi nak batuk la pulak. Takpe penyakit tu kan penghapus dosa so kita kena redha..
Sabtu lepas kitaorang makan-makan di luar, jom nengok gambar;
Makan kat sini sebab kitaorang nak suasana yang rileks dan selesa. Sebab tempat makan ni tertutup dan ada aircond lagi. Jadi baby Aisyah nak tido pun selesa..


Aisyah memang biasalah tido sokmo jer..
Ok nengok apa yang kitaorang makan;
Nasi beriani kambing -mrhubby
Grilled lamb chop - Zarif
Mi kari nyonya - aku punya
Ok serius cakap makanan kat sini harga reasonable dengan portion makanan dia. Contohnya mi kari nyonya aku makan tu harganya RM9.90 tapi isinya banyak dan sedap lagi!
Kalau harga setara dengan portion makanan dan tempat pun selesa so memang puas hati. Kira dah 2 kali aku makan kat sini dan servis memang ok.
Makanan yang bergoreng macam nasi goreng, mi goreng semua pun ada tapi boleh oder bermula jam 4 petang ke atas. Operasi kedai ni kalau tak silap sampai jam 11 malam.
Kalau sesiapa ada kat Batu Pahat bolehlah ke sini, lokasi kedai makan ni belakang Aeon Big. Tapi aku rasa ramai orang takut nak datang sini sebab nampak macam grand kot sebab semua pelayan dia pakai baju seragam ala-ala waiter tu. Tapi percayalah kalau dah makan insya allah puas hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads