ads

Jumaat, 8 November 2013

01 di endau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di endau - Google Blog Search


masalah lembu berkeliaran <b>di</b> jalan mersing dan <b>endau</b> tiada <b>...</b>

Posted: 12 Jul 2013 04:53 PM PDT

1.Masalah lembu2 berkeliaran di sesetengah jalan di mersing dan endau tiada kesudahannya hahahaha..lembu2 ni ada lesen memandu sepertimana tuan2 lembu ni bekali..ni aku jumpa time nak pergi membuat satu siasatan kes kemalangan kat kampung teluk lipat endau :)
2.Situasi sebeginilah yang menyebabkan ramai kalangan pekerja yang menunggang motorsikal tercium kaki atau badan lembu di atas jalan raya..sudahnya aku jugak yang kena siasat kemalangan tersebut..nasihat aku selain berhati2 dengan lori yang agak banyak mengunakan laluan mersing/endau/jalan haji arifin/kamu juga perlu sentiasa berhati hati dengan kemunculan rombongan lembu2 yang bebas berkeliaran..banyak geng kes kemalangan melibatkan lembu2 di kawasan ni..tak caya taip je lah kat google belambak hangpa jumpa :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved