Sabtu, 30 November 2013

01 di muar - Google Blog Search

01 di muar - Google Blog Search


Hotel <b>di Muar</b> - Inn Home Hotel | Blog Juju

Posted: 20 Oct 2013 05:08 PM PDT

- Budget hotel
- Harga yang berpatutan
- Selesa (baru bukak 3 bulan) so semua pun baru je
- Terletak di tgh2 Pekan Muar
Hotel ni agak tinggi dan boleh nampak dari jambatan
tapi utk 1st timer ke Muar mcm aku, jenuh berpusing jugak la mencari

Mamat yang berdiri tu nama dia Izan, dia sgt frenly.
Dia yang pick up masa aku buat phone booking.

Kalau tak silap, bilik aku ni Deluxe Standard
(Weekend rate RM114)
Dapat berus gigi..huhu~
suke even tak pakai pun :)



Ni aku punya recommendations =)
wifi tip top..awesome!

Gambar dan Video Pertunjukan Bunga Api <b>di Muar</b> 2013 | Another <b>...</b>

Posted: 25 Nov 2013 04:30 AM PST

Ini adalah salah satu dari entri pecahan Acara Kemuncak Majlis Hari keputeraan Sultan Johor 2013. Untuk entri kali ini, saya kongsikan sedikit gambar Pertunjukan Bunga Api di Muar dan satu video yang saya rakam untuk tatapan anda semua…

Semoga Terhibur…

:arrow:  Klik sini untuk melihat Gambar Karnival Jambatan Sultan Ismail Muar

:arrow:  Klik sini untuk melihat Gambar Perarakan Kapal dan Bot Berhias di Sungai Muar

pertunjukan bunga api muar

bunga api muar 2013

Video Pertunjukan Bunga Api Muar 2013

Lagi gambar-gambar lain….

.

Laman Maharani

laman maharani muar

Persembahan Kumpulan SHIRO di Pentas Perhentian Bas Maharani

shiro di muar

Karnival Jambatan Sultan Ismail Muar

karnival jambatan sultan ismail muar

.

Sekian, entri kali ini….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads