Rabu, 22 Januari 2014

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


mimie & farid: CalaQisya <b>di Johor Bahru</b>

Posted: 19 Jan 2014 06:23 PM PST

CalaQisya di Johor Bahru: Habis lah duit
haha. Tajuk kemaen kan. Dan yeay! CalaQisya dah ada di Johor Bahru dan cuma 5 minit je dari rumah mertua aku.. dan yeay! senang nak datang! *duit, sila menyorok* 
Bersebelahan je dengan butik Radiusite. Butik ni bertempat di Bandar Baru Uda. Kawasan kedai-kedai baru yang terletak belakang Jakel. Kiranya aku rasa kawasan ni akan berkembang macam Seksyen 7 Shah Alam.  Area butik-butik je kan. Best nak buat pilihan untuk shopping!
CalaQisya! Aku suka konsep CalaQisya ni. Macam comel je. 
Bahagian dalam lagi lah menarik! 
Banyak dress cantik-cantik. Dan bagi aku, harga sangat reasonable. Tengok tu. Tutu Dress! Comel serius! 
Dan ini hasil rembatan aku. Beberapa shawl dan dress! Kaler shawl dia memang boleh menjulingkan mata ok! Banyak sangat kaler yang soft dan memang cantiklah. Dahla sekarang aku gila wide shawl. Maggie shawl CalaQisya ni mudah je dipakai dan senang nak tutup dada. Dan well, bila dah menutup bahagian dada, aku rasa confident level aku lebih tinggi. Banyak hikmah kan bila Allah suruh tutup aurat. 
Alhamdulilah sikit-sikit belajar. =')
Tak mustahil akan serbu lagi CalaQisya ni. Wee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads