Isnin, 20 Januari 2014

01 di kota tinggi - Google Blog Search

01 di kota tinggi - Google Blog Search


Pengetua, Pengurusan Sekolah Cina <b>di Kota Tinggi</b> Mohon Maaf <b>...</b>

Posted: 17 Jan 2014 10:31 AM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();


Pengetua, Pengurusan Sekolah Cina di Kota Tinggi Mohon Maaf kerana paksa guru buka tudung


Pengetua dan lembaga pengurusan sekolah yang mengarahkan seorang gurunya supaya membuka tudung telah membuat permohonan maaf.

Guru berkenaan, yang merupakan seorang mualaf berkhidmat di sebuah sekolah Cina di Kota Tinggi, di sini, diberitahu supaya membuka tudung dan mendakwa diancam oleh pengurusan sekolah pada minggu lepas.
Dalam satu mesyuarat khas yang diadakan di Dewan Terbuka Kampung Johor Lama pada Jumaat, pengetua sekolah dan lembaga pengurusan sekolah telah memohon maaf dan menyesal dengan tindakan mereka.
Guru berkenaan menerima permohonan maaf itu dan berkata tidak mahu mengheret isu ini lagi dan hanya mahu menumpukan perhatian kepada tugas beliau.
Dilaporkan bahawa guru itu telah dipindahkan sementara waktu ke sebuah sekolah di daerah Kota Tinggi sementara Jabatan Pendidikan Johor menyiasat kes itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads