ads

Ahad, 5 Januari 2014

01 di pontian - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di pontian - Google Blog Search


Hotel <b>Di Pontian</b> , Johor Darul Takzim - shela abd rohman - Blogger

Posted: 02 Jan 2014 04:00 PM PST

Ni cerita aku outstation di Pontian bulan 12 2013. pergi 2 hari 1 malam.
Kitorang menginap di Hotel Sunflower, Pontian. Ni haa.. map dia.. dengan alamat sekali..
Sampai ja kat sana.. Aku tengok dari luar.. Erk ! Hotel bajet sangat ke inih ? Niat aku cakap macam ni bukan la aku ni taste tinggi bebenao.. tapi macam agak2 la.. takkan nak duduk rumah tumpangan macam tu ?? dah la kami ber 3 ni PEREMPUAN ! macam aku cakap dulu la.. mesti la keselamatan diutamakan.. Bukak je pintu... Mak aii ! WANGI nyaaaaa !! bau Lovely Lace !!! terus TERsuka =) 
Kat bawah ni .. gambar sekitar lobi.. nice je . aku sukaa ! =)
Yang kat bawah ni pulak gambar sekitar kafe.
Dah nama hotel sunflower.. memang banyak la sunflower nyer.. hihi ! 
bawah ni pulak bilik tido.. Aku rasa selesa je. ok je.. TV ada . channel biasa. ASTRO rasanye takde.. Peti Ais kecik pon xde. Memang susah sikit untuk ibu yang menyusu nak simpan stok. 






Makanan.. sambal nasi lemak die sedap ! yang lain, erm.. cococruch die.. x ori.. die bagi yang murah punya. aku memang tak puas hati la kalau hotel bagi cococruch yang tak ori.. hihi !

Kalau yang lain.. aku rasa hotel ni ok sangat dah.. untuk orang yang bajet sederhana.. selesa, selamat. dekat dengan kedai. sekitar hotel ni kedai. CIMB pon dekat. boleh jalan kaki jek.

Ok, bye ! =) 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved