Jumaat, 14 Februari 2014

01 di parit raja - Google Blog Search

01 di parit raja - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di parit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Feb 2014 09:41 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

My Passion : Wakil Shaklee <b>di</b> Batu Pahat & <b>Parit Raja</b> Johor

Posted: 02 Dec 2013 08:24 PM PST

Kini Shaklee sangat MUDAH untuk dimiliki walau dimana jua anda berada. Untuk entri kali ini saya ingin mengumumkan yang Shaklee kini berada di Parit Raja & Batu Pahat.
Buat warga Parit Raja, UTHM, Ayer Hitam jika ingin dapatkan VITAMIN SHAKLEE anda boleh datag pick up di rumah saya. Caranya mudah sahaja hanya sms/whatsapp saya seperti di nombor yang tertera di gamba ini.
Buat warga Batu Pahat pula anda masih boleh menghubungi saya sendiri atau wakil saya iaitu Puan Mahanim 012-7637077 ataupun Puan Marliana 012-7898544.
Jika anda berminat untuk membuat pesanan/pertanyaan sila hubungi saya:
--------------------------------------------------------------------------
~Shaklee Independent Distributor Id 866183~

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads