ads

Selasa, 18 Februari 2014

01 di stulang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di stulang - Google Blog Search


Permata Hati: Sepetang <b>di Stulang</b>

Posted: 15 Feb 2014 11:41 PM PST



Petang semalam, sempena cuti hujung minggu Mak Nok dan Uda ajak pergi tengok laut dan main air. Kat mana lagi kalau bukan di Stulang Laut. Situ jer lah tempat untuk ambik angin pantai kalau di JB ni. Sebelum ni selalu pergi ke Danga Bay atau Pantai Lido. Tapi sejak Danga Bay dan Pantai Lido dah dibangunkan, maka tak der lagi tempat untuk bermain-main air pada waktu petang. Yang tinggal hanya di Stulang Laut, JB.

Aiman sampai merajuk sebab dia datang ke sini memang nak main air. Tapi aku pulak malas nak layan.  Bukan per, bila baju dah basah dan terkena pulak pasir, mestilah tak selesa. 




Aku jaga jer Aisy, Aiman pulak sibuk main air dengan Mak Nok kat gigi air. Mula-mula aku nak juga bawak Aisy main air kat gigi air, tapi sebab batu-batu kat tepi pantai tu licin, tak jadilah aku nak turun. Kang tak pasal-pasal jatuh pulak. 




Ada motorbot sapa ntah kat tepi pantai tu, jadinya aku ambik kesempatan naikkan Aisy atas motorbot tu. 







Sambil duduk tepi pantai, makan la ais krim. Sampai comot Aisy makan ais krim. 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved