Jumaat, 21 Mac 2014

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


Cuti-Cuti <b>Johor Bahru</b> Singgah Shopping <b>Di</b> JPO – Part IV

Posted: 21 Feb 2014 12:24 AM PST

_DSC075320131224_170206

Ketika bercuti di Johor Bahru tempoh hari. Sambil menyelam sambil minum air..  aku mengambil kesempatan berkunjung sambil bershopping di Johor Premium Outlets (JPO). Memang niat nak bershopping.. macam-macam nak cari diantaranya minyak wangi, sling bag dan barangan untuk anak-anak.

_DSC0764

Sebelum ni aku dah pernah sekali datang ke JPO. Ni adalah kali ke-2 so dah tahu gambaran dan butik-butik yang ada kat situ. So layan jer la gambar kami bershopping kat sana.

_DSC0768

Sempena sambutan krimas banyak juga la sale terdapat setiap butik yang ada.. gila di buat nyer.

_DSC0770_DSC0776

Jom bergambar bersama keluarga.

_DSC0784

Uqail sibuk nak naik car.. sewa pon dalam 3 jam jugak la. Seronok nyer dia.

_DSC0780

Menjamu selera.

20131224_135809

Dah penat perabis duit anak-anak dah kelaparan. Lepak-lepak dan makan sebentar di Food Court yang di sediakan. Aku makan nasi putih set ikan kembung masak asam. Anak-anak ada makan nasi campur dan slizing mee.

_DSC0839

Barangan yang sempat aku rembat di Johor Premium Outlets (JPO). Set Victoria's Secret pilih mana-mana 3 barang dengan harga RM129. Dan beli White perfect Pearl Foundation L'oreal Paris harga Rm29.

_DSC0832

MAC makeup pouch set dapat dengan harga RM129. Ada mascara, eyeshadow, eye pencil dan brush.

_DSC0837

Set MAC lipstik dan compact powder dengan harga RM99. Senang nak bawa kemana-mana masuk dalam sling bag jer.

_DSC0835

Pening nak memilih minyak wangi.. macam-macam jenis ada. Last rembat Cold Silver & Hot Gold jenama United Colors of Benetton. Satu untuk aku dan satu tuk en abang.. berwangi-wangi la kami.. hehehe.

_DSC0826

Ni jer la barangan yang sempat aku rembat di Johor Premium Outlets. En Abang tak de shopping apa-apa pon. Tak pe la aku beli banyak-banyak ni bukan aku jer pakai sorang. Sara dan iqbal pon boleh pakai minyak wangi tu. Niat awal tahun baru dapat deviden ASB tu yang shopping kat Johor Premium Outlets ni.

notajariku – kat sini link shopping di Johor Premium Outlets aku bershopping pertama kali.

www.tips-fb.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads