ads

Khamis, 10 April 2014

01 di batu pahat - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di batu pahat - Google Blog Search


My Sweet Moments: MAHA <b>di Batu Pahat</b>

Posted: 08 Apr 2014 12:25 AM PDT

Aha lambat pulak hari ni..Ingat takmo update tapi gatal tangan nak menaip, hehe.
Sebenarnya memang ada banyakkkk cerita tapi semua kena tunggu giliran, huhu..Oklah ni hari Sabtu lepas ada program MAHA kat Dataran Penggaram Batu Pahat. Tak silap aku dari hari Jumaat hingga Ahad lepas.
Kira ni MAHA kecik je tak macam yang aku pernah pergi MAHA 2012 peringkat kebangsaan tu..Kira masa tu bermandi peluh laaa, tapi satu pengalaman yang menarik.
Yang ni simple je tapi ramai jugaklah pengunjung. Saja bawak anak-anak jalan-jalan terutama Aisyah tu.
Nak masuk mini zoo ni kena bayar RM2 (kalau tak silap) tapi kitaorang tak masuk pun
Nengok Aisyah dengan tak pakai kasut lagi hehe
Mujur cuaca pada haritu redup je, so memang sedap nak berjalan-jalan dan memeriahkan suasana..Kitaorang bukannya beli apa pun setakat makanan ringan je..:)
Program macam ni memang bagus sebab antaranya memberi peluang pada peniaga-peniaga kecil IKS (Industri Kecil dan Sederhana) untuk mempromosikan produk diaorang.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved