Khamis, 17 April 2014

01 di parit yani - Google Blog Search

01 di parit yani - Google Blog Search


zafizal: Jamboree 2014 <b>di Parit Yaani</b>

Posted: 16 Feb 2014 10:58 PM PST

Berpuashati sekadar ditempat no 516 bersama abg best, keseluruhan penganjuran berjaya dengan crew yang ramai di dlm trail, papan arah yg besar dan jelas, perca2 kertas di setiap laluan.

Laluan jamboree menyelusuri ladang2 sawit serta penempatan peneroka juga tidak ketinggalan mendapat galakan semasa berkayuh daripada penduduk setempat dan pekerja ladang, terbukti orang Jawa baik dan peramah.


bersedia utk kayuhan, lebihkurang 900 rider di Parit Yaani


Photo ehsan cyclmotion...lelah dah setakat ini


kerah tenaga kami bertiga untuk menamatkan kayuhan

bersama Man Teksi No Border..kuat dea kayuh walaupun berat nanang

bersusun basikal di rumah homestay

we are...heavy66...berat nanang: H66 <b>di</b> Jamboree <b>Parit Yaani</b> <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2014 12:08 AM PST

Tahniah para rider h66 beraksi penuh kemah keming di Parit Yaani, Yong Peng. H66 memperolehi Hadiah Saguhati penyertaan kumpulan teramai.
Bergerak dari Kemaman pada hari Jumaat lebih kurang jam 10pagi dan tiba di homestay Parit Yaani dalam pukul 6pm, sepanjang perjalanan sempat singgah kedai basikal di Segamat dan makan mee Jawa di Chaah.  Menyelerakan hidangan mee Jawa sehingga Presiden menjilat jari..ouch
Malam sebelum kayuhan, bbq kambing beramai2 dengan penuh semangat setiakawan dan di keesokan harinya masing2 kayuh dengan penuh semangat beriltizam melakukan masa terbaik..Trek keseluruhannya terbaik, ramai crew, byk air dan cukup papan arah..syabas penganjur


Kunjungan Hormat ke Wakil Rakyat ADUN <b>Parit Yaani</b> | Yayasan <b>...</b>

Posted: 11 Feb 2014 04:01 PM PST

image

11 Feb 2014, Batu Pahat – Yayasan Amal Malaysia Cawangan Johor mengadakan kunjungan hormat kepada Adun Parit Yaani iaitu YB Hj Aminolhuda Hassan di pejabat beliau.

Pertemuan biasa sebuah badan NGO ini penting sebagai hubungan mesra dengan wakil rakyat di situ. AMAL MALAYSIA Johor berharap hubungan ini dapat membantu masyarakat di kawasan berkenaan pada masa akan datang.

Sekian.

Share with others

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shortlink:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads