Khamis, 22 Mei 2014

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


Berita: Cawangan baharu Peugeot <b>di Johor Bahru</b> | BH Auto

Posted: 22 May 2014 12:33 AM PDT

5008 MPV launch
Nasim Sdn Bhd melancarkan sebuah lagi cawangan terbaharu di Johor Bahru sebagai usaha bagi memperluaskan rangkaian Peugeot di Malaysia.

Peugeot Johor Bahru yang dibangunkan di tanah seluas 14,800 kaki persegi merupakan cawangan ketiga yang dilancarkan Nasim pada tahun ini dan merupakan cawangan ke lima yang Johor menawarkan perkhidmatan 3S (jualan, servis dan alat ganti) yang diuruskan Eurofrance Sdn Bhd.

Dibina dengan kos RM6 juta, cawangan baharu ini akan memberikan perkhidmatan kepada pelanggan di ibu kota Johor Bahru seperti Taman Pelangi, Danga Bay, Kempas, Tampoi, Bandar Baru Uda, Majidee, Skudai dan Damansara Aliff.

Menurut Ketua Pegawai Operasi Nasim, Datuk Samson Anand George, "Cawangan ini merupakan bukti komitmen syarikat dalam memperkukuhkan jenama di pasaran. Pada tahun 2013, pasaran jenama Eropah di Johor meningkat 17 peratus mengatasi prestasi pasaran secara keseluruhan."

Lancar MPV 5008

Pada majlis yang sama, Nasim turut memperkenalkan MPV premium 5008 baharu yang menawarkan kselesaan, teknologi terkini dan keselamatan dan dilengkapi dengan 7-tempat duduk serta sistem pencahayaan dinamik bi-xenon yang dipertingkat.

Selain itu, MPV keluaran Peugeot ini yang didatangkan dalam lima pilihan warna; Rich Oak, Bourrasque Blue, Artense Grey, Pearl White dan Shark Grey dipasang dengan Peugeot Park Assist bersama sistem audio depan dan belakang bersama bantuan paparan skrin berwarna tujuh inci  bagi sistem kamera undur dan navigasi.

Dijana dengan enjin 1.6 liter turbo, 5008 yang dianugerahkan  5-bintang Euro NCAP dijual dengan harga RM159,888 (dengan insurans) lengkap dengan ciri keselamatan seperti Electronic Stability Program (ESP), Anti-Skid Regulator (ASR), Dynamic Stability Control (DSC) dan Hill Start Assist.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads