Isnin, 10 Oktober 2011

01 di tangkak - Google Blog Search

01 di tangkak - Google Blog Search


: hatiku bersuara lagi :: duit raya , jamuan raya <b>di tangkak</b> !

Posted: 25 Sep 2011 09:34 AM PDT

salam kemesraan dariku buat kalian semua .. :)
hari nih pagi2 lagi aku dah tinggalkan tempat tdo kesayangan aku semata-mata hendak g meeting di tangkak...urmmm..terpaksa !
 
alhamdulillah..perjalanan pergi dan balik selamat..tiada kecederaan  jiwa yang dilaporkan..cume yang dilaporkan adalah perut masing2 penuh !..haha..mne xnye sebelum meeting dah 3 rumah kitaorang pergi untuk jamuan raye..siap g kenduri kawin lagi ...mmg sah2 penuh perut la.tuh xtermasuk lepas meeting lagi tuh..hahaha...kebetulan lak ayah angkat aku wat open house hari nih so bwk diowang g beraya..yang paling bestnye bila aku  jer yang dapat duit raye..hehehe..dah umo cm gini pun dpt duit rye lagi kan...biasa la kan jarang2 pergi mestilah dapat.. :) seronok dpt jumpe mak, along n adik tadi ..insyaallah minggu depan ke tangkak lagi leh jumpe lagi...bukan tuh sje..kitaorang sempat  jugak g  beraya di rumah YB ledang td..dapat  duit raye lagi..hehehe...terima kasih sebab bagikan saya duit raye!
ape2 pun tujuan yg sebenarnye g tangkak hari nih bukan nk g beraya sgt pun tp lebih kpd finalise prgram dan ape yg patut dgn komuniti kampung sebelum hari kjadian pada 29,30, 1 dan 2 oct. nanti..hopefully semuanye baik2 aje.
ape yang boleh aku katakan dalam kegembiraan hari nih aku letih sgt..aku ngantuk sbb tuh malam nih aku meng"update" blog lebih awal dari biasa..sbbnya aku nk tdo bsok klas sgt2 la padat dari kul 8 pg hinggalah 6 ptg...huhuhuhu...
o0pps ! terlupa nk gtaw yang aku beli komik tadi. shuttt...senyap2 tau !  nnti leen tau mest dia akan cakap kat aku "tuh keperluan kew kehendak? " aku dah taw sangat dah ayat dia.. tapi tadi aku g beli kat tangkak so dia xtaw la yang aku beli komik nih...hehehe.."
ku impi euforia cinta kita" ...dah abis bace dah pun...hahahaha...
 mmg agak lama keluaran buku nih tapi belum ade dalam koleksi aku yang dulu2.. so aku belikan jew.
cukup dulu untuk hari nih yer... hati ini akn berhenti bersuara ! semoga kalian gembira di samping yang tersayang... itu doaku untuk kalian.. :)



Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads