Jumaat, 3 Februari 2012

01 di tangkak - Google Blog Search

01 di tangkak - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:26 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 07:39 PM PST

URL Sumber Asal :-

4fn1mf-family: Seharian <b>di Tangkak</b>.

Posted: 21 Jan 2012 04:10 AM PST

PCHBlog: Homestay Murah <b>di Tangkak</b>

Posted: 30 Oct 2011 05:59 AM PDT

Phone: 017-6673039
Location : Johor
Visit Website


$ 100.00


Anda perlukan penginapan selesa di Tangkak,Ledang dan juga Bukit Gambir?

Hotel2, Chalet2 atau penginapan lain penuh di hujung minggu?

Jangan risau, anda masih berpeluang untuk menginap di Armand Homestay di Tangkak.

Sesuai untuk keluarga bercuti atau menghadiri majlis perkahwinan,ursusan kerja atau sebagainya.

untuk maklumat lanjut klik sini

Full content generated by Get Full RSS.

ASAM PEDAS & MEE BANDUNG MUAR, <b>TANGKAK</b>, JOHOR

Posted: 24 Jan 2012 07:07 AM PST

Jangan keliru nama gerai ni dengan lokasi nye !!. Nama je Muar TAPI di TANGKAK. Gerai ni terletak di hujung medan selera bersebelahan dengan stesen bas Tangkak. Kalau saya ke Jasin untuk hantar atau ambil anak saya kat MRSM sana, pasti nye akan singgah di sini untuk makan tengah hari. Bermacam asam pedas yang ada...pari, kembong, parang, mayong dan kembong...lauk2 lain pun ada. Satu periok besar untuk setiap ikan!....tapi jangan terlewat macam saya HARI NI..... sampai kul 2ptg, tengok gambor periok tu.....dah hampir habis!...uhuk. 
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads