Sabtu, 11 Februari 2012

01 di tebrau - Google Blog Search

01 di tebrau - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:26 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di tangkak</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 07:39 PM PST

URL Sumber Asal :-

4fn1mf-family: Seharian <b>di Tangkak</b>.

Posted: 21 Jan 2012 04:10 AM PST

PCHBlog: Homestay Murah <b>di Tangkak</b>

Posted: 30 Oct 2011 05:59 AM PDT

Phone: 017-6673039
Location : Johor
Visit Website


$ 100.00


Anda perlukan penginapan selesa di Tangkak,Ledang dan juga Bukit Gambir?

Hotel2, Chalet2 atau penginapan lain penuh di hujung minggu?

Jangan risau, anda masih berpeluang untuk menginap di Armand Homestay di Tangkak.

Sesuai untuk keluarga bercuti atau menghadiri majlis perkahwinan,ursusan kerja atau sebagainya.

untuk maklumat lanjut klik sini

Full content generated by Get Full RSS.

ASAM PEDAS & MEE BANDUNG MUAR, <b>TANGKAK</b>, JOHOR

Posted: 24 Jan 2012 07:07 AM PST

Jangan keliru nama gerai ni dengan lokasi nye !!. Nama je Muar TAPI di TANGKAK. Gerai ni terletak di hujung medan selera bersebelahan dengan stesen bas Tangkak. Kalau saya ke Jasin untuk hantar atau ambil anak saya kat MRSM sana, pasti nye akan singgah di sini untuk makan tengah hari. Bermacam asam pedas yang ada...pari, kembong, parang, mayong dan kembong...lauk2 lain pun ada. Satu periok besar untuk setiap ikan!....tapi jangan terlewat macam saya HARI NI..... sampai kul 2ptg, tengok gambor periok tu.....dah hampir habis!...uhuk. 
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

Portal Rasmi Kerajaan Negeri Johor Darul Ta&#39;zim: Pelaburan <b>...</b>

Posted: 01 Feb 2012 06:42 PM PST

LEDANG 1 Feb. - Majlis Daerah Tangkak (MDT) memperuntukkan RM12.3 juta pada tahun ini untuk menambah baik dan membina infrastruktur serta kemudahan awam seperti jalan raya, parit dan lampu jalan di beberapa kawasan pekan, taman dan tempat rekreasi di daerah ini.

Yang Dipertua MDT, Ab. Han Ramin berkata, daripada jumlah itu RM2.7 juta diperuntukkan di Grisek, RM3.6 juta (Kundang Ulu), RM3 juta (Tanjung Agas), RM3 juta (kawasan rekreasi di kaki Gunung Ledang).

"Projek itu akan dilakukan secara berperingkat dan ini membuktikan MDT tidak hanya menumpukan pembangunan di kawasan bandar tetapi juga di luar bandar.

"Selain memberi keselesaan, projek pembangunan itu juga dapat mewujudkan persekitaran selamat misalnya penambahan tiang-tiang lampu di kawasan tertentu. Langkah itu dapat mencegah jenayah dan menghindarkan maksiat terutama di taman-taman perumahan dan tempat-tempat rekreasi," katanya.

Beliau berkata demikian selepas mempengerusikan mesyuarat bulanan dan pelancaran Kempen Amalan Senyum 2012 peringkat MDT di bangunan majlis itu di Tangkak semalam.

Kata Ab. Han lagi, kawasan rekreasi Gunung Ledang juga akan menyaksikan pembinaan kawasan rehat dan rawat (R&R) selain membaiki jalan sedia ada dari Tangkak ke Gunung Ledang.

Penambahbaikan itu katanya, akan meningkatkan imej daerah ini yang terkenal dengan keistimewaan gunung itu dan juga dikenali dengan jolokan bandar tekstil.

Mengenai kawasan letak kereta terhad di bandar Tangkak untuk pengunjung ke kedai kain, beliau berkata, masalah itu sudah diatasi dengan cara meletakkan kereta di belakang barisan lot kedai kain atau berdekatan Masjid Tangkak.

Dua kawasan tersebut katanya, dikhususkan untuk tempat meletak kereta dan dari tempat itu disediakan lorong pejalan kaki sehingga ke kedai-kedai kain.

Berita ini telah dibaca sebanyak 137 kali

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads