Isnin, 26 September 2011

01 di mersing - Google Blog Search

01 di mersing - Google Blog Search


[aZZa HaNa]: malam terakhir <b>di mersing</b>..

Posted: 08 Sep 2011 07:38 AM PDT

salam..hai kepada yang sudi...

okay..malam ni aku kene kemas barang siap2 jap lagi,pagi esok aku akan bertolak ke KL..ye la kan?da nak naik sem tak lame lagi..memang tak lame pon,ahad da check in..wuwuwuwuw!berat hati nak tinggalkan rumah..

dan sepanjang maghrib sampai sekarang aku tolong mama buat nasi bukhari..nasi sahaje pun complicated sungguh..kuahnya belom proses lagi,tunggu kelapa parut tu cair jap sebab da beku akibat letak dalam peti ais.

memang bukan aku la kan untuk letakkan resepi ape bagai kat sini,sekadar nak cakap je..pagi esok aku akan bertolak ke Kota Tinggi dulu untuk berjumpa jiji..selame ni memang aku ulang alik dengan jiji je kalau awal dan akhir sem..dari situ baru bergerak ke KL dengan menaiki kereta jiji..

orang ade tegur nape awal sangat naik kan,memang da tak leh elak.jiji ade hal sket,jadi kene la ikut..menumpang buat care menumpang,tak gitu?sampai ahad nanti,aku stay umah mak pis..mak pis tu mak cik jiji..tu pun aku rase cukup susahkan jiji da,terima kasih banyak jiji and family..

kesian la adik2 tak dapat online,,maklum la..PC kat umah rosak,main share 4 kepale la si Kuntum(my lappy) aku ni..ape ade hal,nanti pandai2 la dieorang bodek mama abah untuk beli adaptor tu kan?lagi satu,walaupun aku selalu garang ngan adik bongsu aku ni...aku tetap rase terkilan sebab tak dapat ade ngan die for next week sebab die ni UPSR's candidate..

tak pe la,die ade lagi kakak2 n abang2 lain..aku tak ade pun tarak hal la..kejap lagi kemas barang,da dengar da mama start menumis kuah tu..tak leh lame2 ni,kene tolong..mama da penat2 tu pun sanggup masak makanan gempak sebab ingat esok aku nak balik..

gambar2 dan kisah rayer aku akan update bile sampai UIA nanti..pape pun,selamat kembali ke UIA sahabat2 sekalian..tak dilupekan sahabat2 aku kat mersing ni yang akan turut kembali ke U masing2..thanks sebab sudi lepak2 and hang out okay?

tata,jumpe lagi..maaf atas segala ape yang kurang!


♥ segala yang terjadi adalah kurniaan dari Yang Maha Esa ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads