Jumaat, 7 Oktober 2011

01 di parit raja - Google Blog Search

01 di parit raja - Google Blog Search


Ini Kisah Aku dan Dia: Kenapa <b>Parit Raja</b>?

Posted: 05 Oct 2011 03:41 AM PDT

Assalamualaikum

-walaweh...dah lama xnulis blog ni...biasalah lepas LI bz wat novel..baru siap satu chapter..sabaq na..xlama lagi release...lepas tu dpt panggilan mengejut masuk Uni...weee...u ol.. i dah kat UTHM dah ni..

-entry ni sudah tentu aku nak cer pasal keunikan suasana baru di Parit Raja...aku sgt baru kot kat sini...3 minggu je baru..

-Majoriti org parit raja adalah Jawa totok...tue sbb aku amik kelas bahasa asing...Bahasa Jawa..heehuuu...senang nak pikat anak dara jawa sini..orak entok orak entok..gedi kabeh! huahua..aku ckp mcm ni je pun terus org cafe rapat ngan aku..petik jari terus ckp..3 min nasi adik siap...pergh..org lain kene tunggu sejam..

-Makanan bungkus kat dlm UTHM ni mane ade pakai polistrin putih tu...sume pakai bekas kek coklat yg mak aku selalu gune tu...bekas microwave..

-Orang parit raja ade basic agama islam dan bahasa arab yg kuat...even bilik2 di library UTHM menggunakan istilah arab...bilik iqra misalnya merupakan box kecik untuk surf tenet...bilik hikmah merupakan bilik perbincangan untuk 4 org...bilik usrah untuk bilik perbincangan 8 org...

ok ni je kot...nnt ade ape nak tambah aku edit la post ini...doakan saya dipermudahkan segala urusan perjuangan di sini k...Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads