Sabtu, 31 Mac 2012

01 di johor bahru - Google Blog Search

01 di johor bahru - Google Blog Search


Seminar Affiliate <b>Di Johor Bahru</b> | Infonewbie.Com

Posted: 30 Mar 2012 03:42 AM PDT

Wah,, ini peluang terbaik untuk rakyat Johor Bahru khususnya warga yang tinggal berdekatan dengan UTM Skudai. Sebabnya 15 April 2012 nanti Rahman Basri iaitu seorang IM tempatan akan menganjurkan seminar affiliate di sana. Dalam seminar ini korang akan didedahkan tentang ilmu perniagaan internet dan juga ilmu affiliate. Sudah pastinya banyak ilmu akan dicurahkan dalam seminar ini nanti. Rahman Basri nih merupakan seorang pakar affiliate tempatan yang telah mula bergiat dengan perniagaan internet sejak tahun 2009 dan mempunyai banyak pengalaman dan pencapaian yang dicapainya hingga hari ini. Pemasaran affiliate ini bukanlah satu fenomena baru tapi ia telah lama dijalankan oleh masyarakat antarabangsa cuma di Malaysia terdapat masih ramai yang still tak tau berkenaan affiliate ini.

Kebiasaannya affiliate ini melibatkan barangan berbentuk digital. Ia dilakukan antara pemilik produk dan juga penjual. Actually, mesti ramai tak faham apa itu affiliate nih kan? Affiliate merupakan salah satu pemasaran yang melibatkan antara 2 orang individu iaitu pemilik produk dan juga penjual (tukang promosi). Affiliate atau tukang promosi ini akan promosikan produk tersebut dan menikmati hasil keuntungan atau komisyen apabila ada orang yang membeli sesuatu produk yang dipromosikannya. Dalam seminar nih nanti korang akan didedahkan tentang bagaimana untuk jadi affiliate, strategi dalam affiliate dan banyak lagi, segalanya akan dikongsikan di sini. Yang bestnya kita tak perlu buat sendiri produk tapi hanya menikmati keuntungan hasil daripada produk orang lain.

Pemasaran ini jugak boleh dibuat dengan pelbagai cara dan boleh dilakukan secara part time dan juga full time. Hmm dari duduk-duduk saja buka internet apa salahnya buat duit juga kan? Dapat jana wang secara pasif pun dah ok. So jangan lepaskan peluang terbaik nih. Untuk maklumat lanjut berkenaan seminar affiliate ini korang bleh tengok SINI

Related posts:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads