Sabtu, 14 April 2012

01 di pasir gudang - Google Blog Search

01 di pasir gudang - Google Blog Search


-atyn akmal-: melarikan diri <b>di pasir gudang</b>

Posted: 10 Apr 2012 10:04 AM PDT

minggu lepas berlangsungnya 1 program yg meminta untuk melarikan atau memenatkan diri di sekitar pasir gudang iaitu cabaran orienteering 1 Malaysia. ah senang cerita explorace lah..
ni baru kali ke-3 wujudnya program explorace ni. Alhamdulillah saya antara peserta yg agak awal lah kan sertai program ni. program ni anjuran 1 uitm. kiranya seluruh uitm terlibat dgn program ni dan ipt2 lain jugak turut serta. dalam 1515 peserta lah kesemuanya. ramai giler kan? so persaingan pun mmg agak sengit. peluang nak menang tu sgt3 lah tipis..
tp Alhamdulillah lah group saya mampu pecahkan rekod johan bg kategori wanita sebelum ni. johan tahun lepas drg kutip markah 420 dan group saya berjaya kutip 430..haha beza 10 je kot!!! tak payah nak gembira sgt lah kan. HAHA
tp ok apa..biar kalah bermaruah drpd terbatal macam tu jek..hikhik
penat seyh nak pergi mencari check-point tu wlpn ada peta dan kompas. tgk peta pn dah tak paham apatah lagi nak gunakan kompas...haha. puas jugak saya terbalik-balikkan peta nak pahamkan kedudukan skrg. last2 berjaya jugak memahamkan diri baca peta tu
overall sgt best program explorace ni. sgt mencabar dan saya sgt3 suka aktiviti macam ni. mmg dah lama tak bersukan sejak kesihatan diri tak berapa nak ok sgt ni. wlpn time tu terasa kesakitannya tu tp tetap teruskan. saya mmg seorang yg degil dlm bab2 yg saya minat ni!! hehe dan padahnya hanya saya sendiri yg tanggung.
ok lah malas nak ulas panjang. layan saja gambar2 kami di bawah ni
oh yea program ni pun bukan explorace semata-mata tp turut disertai dgn program lain spt forum 1 Malaysia,majlis makan malam bersama menteri pengajian tinggi dan khidmat masyarakat
menunggu turn untuk melarikan diri
serius ini mmg muka kepenatan setelah berjaya mengumpul 4 check-point dlm masa sejam 17 saat
with julia sebelum gerak ke majlis makan malam
motif lidah ikut tema? hehe
nampak tak kerajinan disitu? haha
haa yg ni lagi nampak kerajinan mereka..haha
dah kalah balik lah kan..hehe
nak tau apa yg saya dapat drpd program ni? haa tunggu next entri yea ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads