ads

Rabu, 18 April 2012

01 di skudai - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di skudai - Google Blog Search


Pages of my life..: Kedai makan murah <b>di Skudai</b>

Posted: 16 Apr 2012 12:55 AM PDT

masa student suka pegi kedai ni..makanan dia sedap..murah dan banyak..

kedai melayu..nama kedai tu Student Corner.. masa sambutan anniversary tu pegi jenguk dgn en nixa..alhamdulillah kedai tu ada lagi dan masih mcm dulu.. terbaik lah!

tapi rasanya kebanyakan student utm dah tak tau tempat ni..sbb mostly deme dah berkereta..dulu zaman kami2 hanya moto je..tak pun..jalan kaki! ;p

kedai ni kat gate belakang utm skudai..area kolej 17 rsnya..dr dulu sampai sekarang memang kebanyakan nye student lelaki je yg rajin makan kat sini..
kedai sebelah pun ok jugak..nasik ayam dia membukit..nampak mcm 'boleh ke nak habis ni?'..tapi tanpa sedar..dah selamat semua skali dlm perut..kekeke ;p

pendek kata memang Johor ni negeri makanan..banyak sgt makanan yg teman suke kat johor..antaranya mi siput dan goreng pisang cicah sambal kicap.nyam nyam..

mase belajo kat muar dulu suke makan kuih dorayaki dan pau maharani..mee bandung muar dan murtabak singapore pun suke gak..

walaupun teman panggil johor tu negeri makanan, tapi mase teman dok johor, xpenah gemuk..mase dah kat kl ni pulak yg asik gemuk..hahaha

axanixa sgt suke Johor! tapi last2 kawen ngan org KL pulak jadinye.. ;p

Lumba haram <b>di skudai</b> johor | Rileks.Net

Posted: 14 Apr 2012 03:04 AM PDT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved