Ahad, 24 Februari 2013

01 di kempas - Google Blog Search

01 di kempas - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di kahang</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2013 01:49 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Hotel <b>di</b> Kota Iskandar, Johor – Pekan <b>Gelang Patah</b> ( nearby <b>...</b>

Posted: 13 Nov 2012 05:09 PM PST

Hotel kota iskandar-paling hampir di Gelang PatahBagi anda yang ingin menginap juga berhampiran Kota Iskandar , inilah dia bajet hotel yang paling hampir sekali iaitu yang terletak di pekan koboi Gelang Patah. Hotel Orient, walaubagaimanapun Krew J2C2 tak dapat membuat ulasan bagi hotel bajet ini ya ..ahaks..

Walaupun begitu hotel ni memang hampir dengan Legoland Malaysia , lebih kurang 5 minit perjalanan kalau korang memandu kereta.

Apa-apa pun saksikanlah keindahan panorama pekan Gelang Patah dengan bangunan kedai pra sejarahnya.

Hotel di Kota IskandarHotel di Kota IskandarHotel di Kota IskandarDahulunya restoran Cafe Awana kini bertukar pemilik menjadi mamak Aladeen, mungkin ada Shisha dalamnya..ahakss

Bagi korang yang inginkan lebih keselesaan di samping suasana malam yang lebih 'happening' dan 'lively'  carilah hotel-hotel di Bandaraya Johor Bahru  3 bintang, 4 bintang atau 5 bintang , tak da pilihan melainkan kena pergi ke bandaraya Johor Bahru ( juga melalui Lebuhraya Pesisir Pantai) Meh sini klik tempat menarik di Johor Bahru

Hotel 3 bintang yang agak decent dan baru sahaja siap di bina dan dibuka kepada awam ialah Hotel Pariss (12 tingkat-2010) dan Hotel Granada (10tingkat-2012). Hotel Granada terletak betul-betul berhadapan dengan Jaya Jusco Taman Bukit Indah. Walaubagaimanapun tak dapat dipastikan sama sama ada makanan di sini telah mendapat pengesahan halal daripada JAKIM..

Kedua-dua hotel ini boleh dicapai dengan memandu selama 10 minit dari Legoland Malaysia melalui Lebuhraya Linkedua (Secondlink – JB Parkway) atau jika anda berada di atas jalanraya cari signboard menuju ke Taman Bukit Indah-Taman Perling.

Hotel di Kota Iskandar, Johor -  Pekan Gelang Patah ( nearby )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads