ads

Sabtu, 16 Mac 2013

01 di kluang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di kluang - Google Blog Search


Beauty Touch Of Amy Zalini: Make-Up : Nikah (Fida <b>di Kluang</b> Johor)

Posted: 03 Feb 2013 11:49 PM PST


Make-up : Amy Zalini *no eyebrow trims & no fake eyelashes*
Scarf Styling : Amy Zalini
Venue : Kluang, Johor


budak bakong: kejadian tikam <b>di</b> depan <b>kluang</b> songmart

Posted: 19 Feb 2013 05:01 AM PST

1.Hari ni balik dari kerja aku dan member tertengok ramai orang berkumpul kat depan pasaraya songmart kluang...polis pun ramai..jadi aku suruh member aku berhenti kereta dan pi tengok apa yang berlaku sebenarnya..kalau kes kemalangan nak ne tahu sebab nanti aku jugak yang nak ne siasat lau kemalangan pekerjaan ni..
2.Tempat kejadian tak jauh dari pejabat aku..dalam 100 meter bekali..lalu aku hampiri tempat kejadian...tanya polis yang berkawal di lokasi..depa kata ada kes dua budak cina bergaduh..suspek tikam mangsa dengan gunting..lalu rebahla mangsa ditempat  kejadian..difahamkan mangsa tak mati..terus dibawa ke Hospital kluang..suspek pula khabarnya telah ditangkap kerana suspek tak lari pun selepas tikam mangsa..
3.Aku tak tahu plak apa punca depa berdua ni bergaduh sampai tikam2 guna gunting ni...hm macam2 leh jadi walaupun ditempat kejadian adalah dekat pejabat aku dan di kawasan terbuka plak tu..hm hm..gambar mangsa ni aku dapat dari sumber yang berada dilokasi..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved